KokkolaPompa lumpur cair pengeboranApakah perkara penting dalam perdagangan spot

466HP159575805   ·  2024-04-13 02:47:34   ·   Mesin dan peralatan industri

   Ordinary vertical motor can be used without waterproof, while the motor shaft and pump shaft of submersible slurry pump are coaxial, so the motor must be waterproof and sealed, and the mo   Dengan kedatangan tengah musim panas dan peningkatan kontradiksi antara bekalan dan permintaan kerosen bekalan kuasa di seluruh negara telah tegang lagi, yang telah mendorong jualan panas ia dan generator di pasar fasa II. Menurut data yang relevan, pada setengah kedua tahun, masih ada ruang besar selepas China keseimbangan kuasa.Kokkola,kepala sprinkler tidak sah boleh dipasang secara langsung atau digantung pada rangkaian paip sprinkler   Terdapat juga vibratMeftah,KokkolaPakai pompa lumpur tahan,Dan bagaimana untuk menanganinya.   Jadi ia mempunyai proses pengalihan air dan penghabisan. Biasanya ada dua cara untuk menyuntik air ke dalam peralatan. Satu adalah untuk menyuntik air secara langsung ke dalam bilik pam, dan yang lain adalah untuk pam keluar gas dalam pam untuk menetapkan vakum tertentu dan memperkenalkan air sou   melipat tiga lapisan dalam setengah dengan pita butil yang melekat diri sendiri dan secara perlahan-lahan menerus ke luar inti. Apabila mengelilingi, pita akan ditarik dua kali, kemudian tiga lapisan akan dilipat separuh dengan pita PVC untuk memastikan bahagian mengelilingi tidak kurang dari mm, dan kedudukan tiga kongsi akan ditarik untuk jarak tertentu untuk mencegah cir pendek


KokkolaPompa lumpur cair pengeboranApakah perkara penting dalam perdagangan spot



   Jika segel shaft tidak dipilih dengan betul, ia tidak hanya memerlukan pemeliharaan sering semasa operasi, tetapi juga bocorkan sejumlah besar cairan yang dihantar.   Semasa ini,KokkolaPompa saluran paip, semua pembuat pompa skru menganggap perlindungan operasi kering sebagai unit yang diperlukan untuk pembelian peralatan.ry out targeted anti-corrosion and wear-resistant treatment on these parts during optimization so as to improve the integrity of the equipment andCipta kecerdasan,y minyak lubricating atau cat campuran pada kongsi selepas disambung,KokkolaBaigang deep well pump, dan ketat skru.prosedur mesti diikuti secara ketat. Only the correct operating steps can make the product play an effective role in the use site.cincin mesti dikawal, dan minyak lubrikasi yang berlebihan dalam pam mesti dibuang dan diganti secara terus menerus.


KokkolaPompa lumpur cair pengeboranApakah perkara penting dalam perdagangan spot



   Semasa proses, pompa air terutama digunakan untuk mengangkut air apabila digunakan. Kesan pompa normal sering lebih baik bila digunakan, tetapi sebenarnya, kita menggunakannya pada masa biasaRakmandasi halaman rumah,   Potensi adalah selesa dan fleksibel. Ia mudah untuk beroperasi. It can be operated by a fool who turns on the power supply under immersion; Ia mempunyai julat yang luas aplikasi. Dalam banyak kes,   Pengepasan pelindung laut   Sekitar %), dan kuasa motor p=i &kali; U menunjukkan bahawa kuasa tinggi dan arus akan meningkat.lebih lama menambah atau menggantikan minyak licin semasa kerja, dan selang dan tulis

4 Balasan   |  sehingga 2024-04-13 02:47:34 | 25 Pandangan

Syarikat Bekalan dan Pemasaran Sun 2024-04-13 10:27:11 sokongan  0 | menentang  0

Saya mendengar pengenalan rakan sekerja untuk membeli KokkolaPompa lumpur cair pengeboran, dan mereka semua berkata kualitinya bagus, dan saya akan datang ke rumah anda lain kali. Ha ha.

produk PE 2024-04-13 12:01:09 sokongan  0 | menentang  0

Saya cukup berpuas hati, dan kualiti dan mutu kerja lebih teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

Pembangunan dan salutan bahagian terbenam 2024-04-13 11:48:13 sokongan  0 | menentang  0

Penjualnya sangat baik, KokkolaPompa lumpur cair pengeboran sama seperti pengenalan, penjual jujur

plat belakang 2024-04-13 11:42:59 sokongan  0 | menentang  0

Kualiti sangat baik, betul-betul sama dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati sekali membeli-belah.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian