BeuhatufJembatan naik tinggiTerdapat proses pemprosesan sedemikian

161HP196399230   ·  2024-04-13 01:07:01   ·   Mesin dan peralatan industri

Preventive measures: Timely maintenance or replacement of excessively worn parts. According to statistics, under normal circumstances, imported hydraulic pumps and motors have been in operation for five to six years, and domestic products have been in operation for two to three years, and their wear has become quite severe. Timely maintenance is necessary. Jika tidak, operasi akan pada dasarnya normal apabila mesin sejuk, tetapi selepas - jam operasi, kelajuan pergerakan setiap mekanisme dalam sistem akan perlahan secara signifikan, dan diperlukan untuk menghentikan mesin dan menunggu suhu minyak untuk menurun sebelum terus bekerja.Pengecualian: Pengurangan muatan boleh menghapuskannya.Beuhatuf,Apabila memuatkan dan membuang barang, rantai jambatan pengangkutan mesti terikat dengan ketat pada kereta untuk mencegah tergelincir.Buka valv manual, perlahan-lahan menurunkan jambatan papan, dan selamatkan lebih dari % piring bibir di bawah bekas.Lai,Sistem hidraulik mengadopsi produk markah Itali yang diimpor, dengan prestasi yang baik dan pemeliharaan minimal. Sistem kuasa angkat silinder minyak, plat yang bersandar, operasi silinder minyak atas, dan kecil, boleh disesuaikan dengan lancar. Plat penyesuaian tinggi adalah plat dekoratif dan profil yang dipilih, dengan kehidupan perkhidmatan panjang. Berbagai pembuat kualifikasi jambatan naik selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!Langkah-langkah pencegahan semasa menggunakan jambatan naik hidraulik berharap akan membantu anda.Pipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.


BeuhatufJembatan naik tinggiTerdapat proses pemprosesan sedemikian



Jika suhu minyak hidraulik terlalu tinggi, ia akan mempunyai kesan yang signifikan pada jambatan boarding hidraulik, mempercepat oksidasi minyak hidraulik, pendek kehidupan perkhidmatan minyak hidraulik, dengan harga yang masuk akal dan perkhidmatan yang meliputi, kami telah mendapat pengakuan dari pelanggan kamiBefore loading, unloading,BeuhatufVehicle boarding bridge,BeuhatufJembatan naik bimbit, and transporting goods, the height of the adjustment plate on the boarding bridge should be adjusted to ensure a smooth overlap with the rear of the truck. Then, the iron chain on the boarding bridge should be securely tied to the truck.Reason: The action of the support valve or electromagnetic directional valve fails,Jembatan naik ton secara efektif mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang, mengurangi banyak pekerjaan dan meningkatkan efisiensi kerja dalam penggunaan. Hanya dengan cara ini kita boleh mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.Dipersediakan dengan peranti perlindungan melindungi pintu industri, platform pembuatan dan membuka muatan disediakan dengan titik pembuatan untuk penunggahan keseluruhan.Lif adalah peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam operasi ketinggian tinggi. Cilinder adalah komponen penting sistem hidraulik. Oleh itu, rancangan silinder sangat penting dalam digunakan. Di bawah, mesin hidraulik akan memperkenalkan anda secara singkat. Design silinder angkat.


BeuhatufJembatan naik tinggiTerdapat proses pemprosesan sedemikian



Tighten the manual valve to close it.Perkhidmatan jujur,Jembatan naik kecil dibahagi ke jembatan naik tetap dan jembatan naik bimbit berdasarkan permintaan dan lokasi pasar yang berbeza, sementara jembatan naik tetap juga dibahagi ke jembatan naik kecil dan jembatan naik pneumatik berdasarkan lokasi dan keperluan pasar yang berbeza. Namun, menurut keperluan pelanggan pasar yang berbeza, jambatan boarding bimbit juga dibahagi menjadi jambatan boarding bimbit mekanik dan elektrik. Kehidupan perkhidmatan jambatan naik berbeza bergantung pada kesempatan penggunaan, laman dan persekitaran.Jembatan pengangkutan tetap digunakan secara luas dalam pelbagai perusahaan industri dan garis produksi,BeuhatufFabrik Penghasilan DengCheQiao, bekas, penghasilan mold pemprosesan kayu, penuhian kimia, dll., yang boleh memenuhi permintaan berat ketinggian kerja yang berbeza, dan boleh dilengkapi dengan pelbagai meja, memecahkan kesulitan pelbagai operasi berat dalam perusahaan industri dan membuat operasi produksi menjadi lebih sukar. Bagaimanapun, selepas menggunakannya untuk beberapa masa, peranti mungkin terjebak. Bagaimana kita boleh menyelesaikan masalah jambatan naik tetap terjebak?Jembatan, juga dikenali sebagai platform memuatkan dan memuatkan, memudahkan penggunaan orang dalam banyak tugas dan meningkatkan kesempurnaan kerja mereka. Jadi apa yang perlu kita perhatikan apabila menyesuaikan jambatan boarding.Beuhatuf,Papan.Alasan: sirkuit terbuka.Panjang jambatan penerbangan hidraulik elektrik umumnya sekitar meter, dan berat pengangkutan berbeza bergantung pada tonnage. Ia adalah mm untuk ton m untuk ton, dan m untuk ton. Ia sangat sesuai untuk ditempatkan di tanah dalam ruang terbuka.


2 Balasan   |  sehingga 2024-04-13 01:07:01 | 58 Pandangan

Penyelidikan dan pembangunan aksesori lokomotif 2024-04-13 09:23:56 sokongan  0 | menentang  0

Logistik sangat pantas, berharap dapat bekerjasama lagi

katil kayu keluli 2024-04-13 08:30:33 sokongan  0 | menentang  0

Ikuti anda BeuhatufJembatan naik tinggi untuk masa yang lama, tetapi ini adalah kali pertama untuk bermula. Ia harus dikatakan cukup bagus. Saya beli untuk kali kedua, dan kedai itu lebih baik daripada yang saya jangkakan. Bos memujinya.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian