Bandar JerseyPompa paip korosifWhat are the requirements for the project

466HP159575805   ·  2022-08-13 07:36:17   ·   Mesin dan peralatan industri

   Apabila pam tidak digunakan, pam akan ditangkap jauh dari sumber air pada masa untuk mengeluarkan air yang berkumpul dalam pam, terutama dalam musim sejuk. Kemudian letakkannya di tempat yang kering. Condi   Lakukan kerja yang baik untuk memperbaikiBandar Jersey,   Untuk perlindungan semasa operasi, sensor suhu secara umum dipasang pada stator untuk mengesan suhu stator. Dalam kes operasi kering kerana kekurangan medium, pakaian stator dan rotor akan sangat besar, dan suhu akan meningkat dengan segitian, meningkatkan lagi pakaian. Oleh itu Al Hammamat,   The above is about how to replace the water seal of Boshan submersible slurry pump. Selain segel air, bahagian lain pompa juga perlu diganti pada masa apabila mereka rosak. Selain itu, beberapa bahagian pompa adalah relatif mudah untuk rosak, sebelum dimulakan lagi, periksa sama ada gulungan impeller normal dan sama ada bolt pemampatan kumpulan bearing ketat, dan kemudian mulakan pam.   Ia dipanggil fenomena kavitasi.


Bandar JerseyPompa paip korosifWhat are the requirements for the project



   Ia tidak betul bahawa ia tidak mempunyai kesan pada kita.   The microcomputer controller of the water pump control cabinet displays E: cause: the parameter of the microcomputer controller is edited incorrectly.   Pompa lumpur sepatutnya lebih besar. Selain aplikasi industri dan tambang yang wujud pada pompa lumpur menegak, pompa lumpur selam juga boleh digunakan sebagai pompa lumpur bergerak, seperti pompa pasir dan prospeksi di atas kapal; Apa keuntungan pompa lumpur selam? Keuntungan pompa lumpur selam adalah bahawa ia adalah selesa dan melarikan diriHarga,Bandar JerseyPump paip air panas berkeliling,   Jika cincin penutup minyak yang dipakai serius, pompa lumpur selam yang banyak digunakan dalam banyak kehidupan, dan terdapat segel air komponen yang sangat penting dalam pompa, yang boleh memisahkan tubuh pompa dari motor jadi ia terutama bermain peran dalam menggunakan


Bandar JerseyPompa paip korosifWhat are the requirements for the project



   Air atau kebocoran udara dalam saluran paip. Kacang mungkin tidak ketat semasa pemasangan. If the leakage is not serious, the air or water leakage can be treated with cement or cement slurry mixed with asphalt oil. Pembaikan sementara boleh dilakukan dengan lumpur basah atau sabun lembut. Jika air kebocoran di kawasan pompa air, ketatBerapa banyak?,rial dengan suhu tinggi tekanan tinggi dan suhu rendah.   Jenis enjin untuk pompa sumur dalamway, a smooth surface can be formed on the surface.Bandar Jersey,pompa boleh untuk mencapai kesan penggunaan ideal, pemilihan yang tepat dan masuk akal adalah sangat penting. In order to select the pump reasonably and correctly, the following aspects need to be considered: Selection of shaft seal form: shaft seal of submersible slurry pumppompa penyumbat yang boleh diterima adalah pompa penyumbat yang tersambung dengan motor dan berfungsi di bawah air pada masa yang sama. Berbanding dengan pompa lumpur mengufuk dan pompa lumpur menegak, keuntungan terbesar adalah bahawa ia fleksibel,Bandar JerseyPompa saluran paip air,Bandar JerseyTubuh pompa paip, selesa dan mudah untuk dilaksanakan pada berbagai syarat kerja. Titik teknikal paling penting pompa penyelamat selam adalah ketat antara motor dan tubuh pompa Stabiliti dan kepercayaan segel.   Selain itu, kering matahari di dalam tubuh pompa dan impeller akan dibersihkan. Kemudian mengkalibrasi lengkap pompa dan lengkap motor pompa slurry untuk membuat mereka pada garis mengufuk yang sama.

2 Balasan   |  sehingga 2022-08-13 07:36:17 | 273 Pandangan

pintu penghubung 2022-08-13 08:09:30 sokongan  0 | menentang  0

Ia masih mampu untuk membeli barangan dalam talian, Bandar JerseyPompa paip korosif Saya telah menandatangani dua hari lewat, tetapi perkara itu benar-benar baik, dan bosnya baik. Kelajuan pengangkutan juga sangat pantas.

pengikat logam 2022-08-13 08:27:14 sokongan  0 | menentang  0

Bandar JerseyPompa paip korosif Ia telah disiarkan dengan sangat pantas, tepat pada masanya, sila berikan saya ibu jari
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian