LouisvilleBridge boarding of aluminum alloyPengenalan reka bentuk struktur biasa

161HP196399230   ·  2024-04-16 00:11:46   ·   Mesin dan peralatan industri

Langkah pencegahan: Peribadi semak penyegelan antaramuka paip masuk minyak dan titik penyegelan lain untuk menghalang udara masuk; Pada masa yang sama,LouisvilleJembatan naik bimbit hidraulik, mengeluarkan udara dalam sistem selepas setiap perubahan minyak.Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations, the parameters of the boarding bridge also vary in different places. Contohnya, mod pergerakan, persekitaran kerja, saiz bangku kerja, muatan, tinggi lajur, dll. jambatan papan patut ditakrif dengan jelas satu per satu.Louisville, platform pembuatan dan membuka muatan disediakan dengan titik pembuatan untuk penunggahan keseluruhan.Navoi,Situasi sebenar memilih dan membeli mengikut keperluan sebenar termasuk memahami objek yang digunakan, kapasitas pengangkutan, dan prestasi kerja jambatan boarding hidraulik. Kerana produk perlu dipasang dalam sumur tertutup,LouisvilleEmbedded boarding bridge, saiz dan kedalaman sumur menentukan spesifikasi dan dimensi jambatan penerbangan hidraulik. Saiz jambatan penerbangan hidraulik umum termasuk dimensi luaran dan dalaman, dan pelanggan patut sedar saiz jalur naik mereka sendiri apabila memilih.Ban: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.Semua orang tahu bahawa jembatan naik bimbit digunakan secara luas di platform kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan pembantu kargo yang digunakan bersama dengan garpu. Kadang-kadang kebanyakan pelanggan menghadapi masalah ini,LouisvilleJembatan pengangkutan gudang, bagaimana mereka harus parkir jambatan naik bimbit dengan betul? Ini adalah soalan yang perlu kita pertimbangkan, dan editor akan menjawabnya untuk anda.


LouisvilleBridge boarding of aluminum alloyPengenalan reka bentuk struktur biasa



Suhu minyak hidraulik sistem hidraulik jambatan naik biasanya antara - darjah. Pada titik ini, viskositi, ciri-ciri dan perlahan memakai minyak hidraulik berada dalam keadaan yang baik, dan efisiensi penghantaran sistem adalah tinggi. Apabila suhu minyak hidraulik melebihi darjah, viskositi minyak hidraulik akan berkurang besar, dan filem minyak setiap bahagian akan terpengaruh. Oleh itu, penting untuk memperhatikan apabila menggunakan.Terdapat banyak jenis jambatan naik, dan peranan dan medan aplikasi mereka juga berbeza. Jembatan penerbangan hidraulik, jembatan penerbangan tetap, dan jembatan penerbangan bimbit kini adalah peralatan biasa dan bermanfaat di pasar, kita akan pertama-tama menganalisis kecenderungan pembangunan jambatan boarding bergerak: jambatan boarding hidraulik bergerak adalah pembantu yang baik untuk memuatkan dan memuatkan barang pada forklift. Berbanding dengan ban pneumatik, jambatan boarding bergerak dilengkapi dengan ban kuat dengan perlahan permulaan rendah, struktur sederhana, penggunaan dan penyelenggaran yang sesuai, tiada perlukan inflasi, tiada bahaya yang tersembunyi kebocoran udara dan letupan ban. Dan ban kuat mempunyai keselamatan yang baik, kesiapan, perlawanan puncture, perlawanan air mata, dan ekonomi.Langkah dalam menghasilkan jambatan papan adalah untuk memotong dan memberi makan bahan yang diperlukan ke dalam baja menurut lukisan.Persekitaran pemeriksaan,Kawan-kawan yang tahu tentang jambatan boarding tahu bahawa terdapat banyak cara untuk memindahkan jambatan boarding, jambatan boarding bergerak secara manual membantu, dan sebagainya. Oleh itu, kita perlu memilih kaedah gerakan yang sesuai dari jambatan naik berdasarkan situasi penggunaan khusus kita.Reason: The return valve is not closed.Penggunaan tabu jambatan naik tetap: penyelamatan patut dilakukan dalam syarat menggantung dan menyokong platform kerja platform angkat untuk mengelak turun tiba-tiba platform angkat, yang boleh menyebabkan kemalangan yang tidak diperlukan; Jangan menyesuaikan valv keselamatan secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv keselamatan disesuaikan ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik dan menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada pegawai, mesin dan objek.


LouisvilleBridge boarding of aluminum alloyPengenalan reka bentuk struktur biasa



Kombinasi pekerjaan hidup dan pekerjaan materialisasi perlu dianggap dalam kerja.manufacturer,Persekutuan bukan profesional tidak dibenarkan untuk nyahkumpul dan pasang produk ini dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan yang salah.The standard countertop size is × mm; Saiz plat bibir yang meliputi dengan kereta adalah mm; Kuasa enjin yang dikonfigur ialah: .kw, kw; Lubang penggalian yang diperlukan adalah &kali; &kali; mm_; Julat kira-kira bagi lejang angkat panel ialah:. Produk, puluhan juta produk untuk anda memilih dari, penghasil paksi profesional memastikan perdagangan selamatSyarikat mendapat kedudukan tali silinder hidraulik di bawah keadaan silinder hidraulik yang dipilih, dengan dorongan rendah dan kelajuan angkat stabil. Hasilnya telah dianalisis.Louisville,Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.Udara bercampur dengan minyak hidraulik dalam sistem hidraulik akan melarikan diri dari minyak dan membentuk gelembung di zon tekanan rendah. Apabila ia bergerak ke zon tekanan tinggi, gelembung ini akan hancur oleh minyak tekanan tinggi dan dipampur dengan cepat, melepaskan sejumlah besar panas menyebabkan suhu minyak meningkat.Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.


5 Balasan   |  sehingga 2024-04-16 00:11:46 | 22 Pandangan

Pemborong dan runcit Wujinjiaodian 2024-04-16 08:26:11 sokongan  0 | menentang  0

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti LouisvilleBridge boarding of aluminum alloy masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.

Teknologi dan produk untuk peralatan dan bahan kimpalan dan pemotongan 2024-04-16 07:31:56 sokongan  0 | menentang  0

Kelajuan penghantaran adalah sangat pantas, berikan syarikat anda thums up

tali pinggang V 2024-04-16 07:40:59 sokongan  0 | menentang  0

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti LouisvilleBridge boarding of aluminum alloy masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.

Perkhidmatan sistem komputer lain 2024-04-16 09:14:34 sokongan  0 | menentang  0

LouisvilleBridge boarding of aluminum alloySangat bagus, sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan oleh penjual, dan harganya murah

Peruncitan produk kimia 2024-04-16 08:13:06 sokongan  0 | menentang  0

Saya hampir tidak pernah serius menilainya sebelum ini. Saya membeli milik anda LouisvilleBridge boarding of aluminum alloy dan akan melawatnya pada masa akan datang. Ia sangat mudah sehingga saya tidak boleh berhenti sama sekali. Ia adalah produk tulen dengan logistik yang pantas. Saya menyukainya untuk anda .
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian