Trani10 ton jambatan penerbangan tetapPengurangan bekalan adalah deterministik

258HP138990173   ·  2024-04-24 00:44:36   ·   Mesin dan peralatan industri

(Struktur) Kuat, kapasitas pembawa muatan tinggi, angkat licin dan pemasangan_; ā n zhu ā Ng) Pertahanan sederhana dan selesa. Provided strong support for long-term cargo handling for enterprises.Menggunakan pam hidraulik yang beroperasi dengan tangan sebagai sumber kuasa (penyesuaian tinggi jambatan papan boleh dicapai tanpa perlukan bekalan kuasa luaran).Trani,Main technical indicators: Large dynamic load: T Large static load: T Large width: M Large length: M Electric hydraulic imported from France assembled mobile hydraulic boarding bridge is widely used in cargo platforms and mobile loading and unloading places without loading and unloading equipment,TraniJembatan boarding mudah, and is a cargo auxiliary equipment used in conjunction with forklifts. Dengan bantuan peralatan ini, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam kompartemen kereta untuk operasi muatan dan muatan batch. Hanya satu orang yang diperlukan untuk beroperasi tanpa perlukan bekalan kuasa, yang boleh mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat. Ia tidak hanya boleh mengurangkan intensiti kerja anda, tetapi juga menggandakan efisiensi pembuatan dan pembuatan operasi, mempercepat aliran bahan-bahan, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.Akhir: Jembatan naik: Oleh itu, forklift dan trak tersedia di atas kapal untuk memuatkan dan memuatkan mudah. Akhir pertama dan terakhir jambatan naik: jambatan di akhir kenderaan yang mendaki ke atas, iaitu, akhir kereta yang menyambung; ekornya merujuk ke hujung tanah di mana jambatan naik telah dibuang.Cerrik,Bagaimana untuk menjalankan pemeliharaan pos jambatan boarding? Apabila meninggalkan kilang, jembatan naik biasanya lebih cepat daripada peralatan berat lain. Namun, disebabkan aplikasi yang berbeza dari jambatan naik dibandingkan dengan peranti platform lain yang memuatkan, kehidupan perkhidmatan jambatan naik telah dikurangi.Tinggi saluran muatan dan muatan tetap, tetapi tinggi kereta berbeza. Selalu ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform muatan dan muatan. Pemindahan forklift boleh cepat masuk dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan. Jembatan boarding tetap digunakan untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Jembatan boarding tetap digunakan untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Naik ke belakang paksi dan gerakkan pada kenderaan. Sistem penyelesaian tanah dan pemeliharaan biasa untuk jembatan naik: Sistem ini dibentuk secara khusus untuk meningkatkan keefektivitas jembatan naik dan mencegah perubahan.Lakukan pemeliharaan dan pemeriksaan komponen, seperti pintu lif, pintu naik, dan kandang penggantian.


Trani10 ton jambatan penerbangan tetapPengurangan bekalan adalah deterministik



Kerana Tonnage yang berbeza dari jambatan naik, yang boleh dibahagi menjadi ton ton, ton, ton, dll., ia adalah mungkin untuk membawa muatan berbeza mengikut muatan kargo yang berbeza. Untuk pemasangan dan penggunaan Tonnage yang berbeza, overloading dan muatan barang adalah sangat dilarang!Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik.Jembatan penerbangan hidraulik terutama dibuat dari plat besi tebal anti slip semasa proses produksi dan produksi, dan semua peralatan boleh menyediakan ciri-ciri anti slip yang baik ke tahap tertentu dalam operasi dan aplikasi. Jembatan muatan tekan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus yang mengekalkan muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya mencipta jembatan antara trak besar dan platform kargo dalam gudang. Kendaraan pengangkutan seperti forklift elektrik boleh segera memasuki trak besar untuk melakukan muatan dan muatan mass a barang, juga dikenali sebagai platform perkhidmatan muatan dan muatan. Dengan cara itu, peranti boleh melepaskan butang valv balik semasa proses menurunkan, dengan itu mengurangkan berat peranti.konsum,Gelang panduan mempunyai lubang udara, lubang pasir, kecerunan, dan keadaan lain. Secara umum, iaitu kualiti silinder minyak sendiri. Pada masa ini, perlu mencari pembuat untuk menggantikan jambatan naik baru. Biasanya, keadaan ini tidak berlaku dalam silinder minyak kasting. Dua sebab di atas adalah disebabkan kebocoran minyak yang berlebihan, dan pemeriksaan sering patut dilakukan di dua kawasan ini. Jambatan pemuatan dan lepaskan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus yang mengekalkan pemuatan dan lepaskan cepat barang semasa proses aplikasi. Fungsi penyesuaian tinggi peralatan membuat jambatan di tengah panduan trak cukup untuk dibina. Platform angkat, trak, dan jembatan pemuatan dan lepaskan hidraulik adalah peralatan pemuatan dan lepaskan kargo yang biasanya digunakan.Fungsi penyesuaian tinggi platform mencipta jambatan diantara trak besar dan platform kargo dalam gudang. Forklift elektrik dan kenderaan pengangkutan lain boleh segera memasuki trak besar untuk melakukan muatan dan lepaskan skala besar barang, juga dikenali sebagai platform perkhidmatan muatan dan lepaskan. Namun, tinggi kereta masuk dan keluar kenderaan berbeza, jika ia digunakan dengan betul menurut arahan dan peraturan, pemeliharaan biasa patut dilakukan di jambatan naik, dan perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan beberapa perincian, yang boleh memperlambat penuaan jambatan naik dan memperpanjang hidup perkhidmatannya. Memperbesarkan nilai jambatan naik.


Trani10 ton jambatan penerbangan tetapPengurangan bekalan adalah deterministik



Periksa dan gantikan minyak pengurang mesin traksi secara biasa.Kost pembolehubah,Kedua sebagai peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam peralatan logistik gudang, jambatan pengangkutan tidak hanya boleh dengan cepat mengangkut barang dari platform dan keluar forklift langsung ke dalam pengangkutan, tetapi juga menetapkan jambatan antara platform kargo dan pengangkutan untuk memenuhi pengangkutan barangApabila menggunakan jambatan naik pastikan platform stabil dan tegas,TraniJembatan naik hidraulik bergerak sesuai, dan pastikan rantai tetap tetap tetap pada kenderaan. Apabila menarik, had kelajuan ialah kilometer/jam. Semasa proses turun jambatan naik, semua pegawai diharamkan mendaki, dan operasi muatan berlebihan diharamkan semasa menggunakan jambatan naik. The hydraulic oil used should be kept clean and should not be mixed with water or other impurities. It is generally replaced every six months. The hydraulic oil is usually N in winter and N in summer. When the boarding bridge malfunctions, the operation should be stopped immediately to eliminate the problem.Penggunaan: Kunci adalah untuk melihat di mana jembatan naik digunakan, di mana ia digunakan, dan seberapa sering ia digunakan, yang juga mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jembatan naik.Trani,Harganya berbeza secara alami. Jembatan muatan hidraulik bergerak terutama digunakan untuk platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia boleh digunakan bersama dengan forklift dan adalah peralatan bantuan khusus untuk muatan dan muatan kargo. Produk boleh mencapai tinggi rendah meter dan tinggi tinggi meter, yang boleh disesuaikan mengikut tinggi trak. Ia adalah salah satu peralatan hidraulik yang tidak diperlukan untuk memuatkan dan memuatkan barang. The main function of a mobile hydraulic boarding bridge is to build a bridge between the ground level and the carriage. With it forklifts can directly carry goods from the ground into the interior of the car carriage for batch loading and unloading operations. Apabila digunakan, panel depan ditempatkan pada kereta trak untuk membawa berat badan, mengurangkan tekanan berat kargo pada peralatan hidraulik,TraniJembatan boarding mudah, memastikan hidup perkhidmatan jambatan naik hidraulik, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta untuk operasi muatan dan muatan besar.Tinggi tinggi: Secara umum, kecuali bagi orang yang mempunyai keperluan istimewa. Untuk memastikan keselamatan, ia biasanya dikekalkan pada tinggi yang sama dengan piawai.Jembatan penerbangan jenis platform juga dirancang dalam berbagai bentuk struktur menurut keadaan di lokasi yang berbeza. Ia juga boleh disesuaikan ke atas (di bawah platform kargo) atau ke bawah (di bawah platform kargo) dalam julat tertentu, yang boleh memenuhi pemasangan dan penggunaan kebanyakan platform muatan dan muatan.


5 Balasan   |  sehingga 2024-04-24 00:44:36 | 24 Pandangan

Syarikat Pembinaan Kemudahan Landskap Taman Orson 2024-04-24 09:07:36 sokongan  0 | menentang  0

Sejak kali terakhir saya membeli Trani10 ton jambatan penerbangan tetap anda, model baharu ini sememangnya memenuhi piawaian dan sangat bagus, memberikan anda ulasan yang baik.

Pengeluaran dan penjualan aksesori peralatan penyingkiran habuk 2024-04-24 09:21:33 sokongan  0 | menentang  0

Trani10 ton jambatan penerbangan tetap Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!

Kelengkapan keselamatan 2024-04-24 09:48:56 sokongan  0 | menentang  0

Trani10 ton jambatan penerbangan tetap Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.

Pembangunan tarikan pelancong 2024-04-24 09:39:51 sokongan  0 | menentang  0

Trani10 ton jambatan penerbangan tetap Sedap, harga pun sesuai, kawan-kawan pun cakap sedap, berbaloi.

pembetung 2024-04-24 08:02:55 sokongan  0 | menentang  0

Biar saya bercakap tentang kualiti barang dahulu: Trani10 ton jambatan penerbangan tetap Secara keseluruhannya bagus, dan pembungkusannya ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka. Ulasan terakhir ekspres: penghantaran adalah pantas. Yang lain adalah berterima kasih kepada kedai untuk diskaun, lagipun, produk yang murah dan bagus adalah lebih nyata. Saya berharap kedai akan memberikan lebih banyak diskaun dan memberitahu pelanggan lama dalam masa untuk mempromosikan pembelian semula. Saya doakan perniagaan berjaya.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian