Lommel20# large diameter thick wall welded pipeKaedah teknikal dalam perlindungan

709HP180518493   ·  2024-04-17 00:17:30   ·   Bahan binaan
ia mempunyai banyak keuntungan. Untuk mencegah paip berkulit dinding tebal daripada berkulit

Kerana aplikasi terus-menerus paip berkulit dinding tebal dalam industri dan pengembangan terus-menerus skopnya, semua penyweld diuji oleh pengesan cacat automatik ultrasonik terus-menerus dalam talian untuk memastikan penutupan NDT penyweld. Jika terdapat cacat,Lommel45# paip besi terweld, ia akan automatik penggera dan tanda sembur dan produksi akan menyesuaikan parameter proses pada bila-bila masa untuk menghapuskan cacat pada masa.Lommel,Apabila paip koil ditujukan, bahagian yang sepadan akan ditujukan ke. Apabila diameter nominal lebih besar daripada segel dalaman, penyelesaian segel bawah harus dilakukan. During pipe rolling treatment, it shall be protected.Pertama, pilih spesifikasi dan masukkan paip, yang boleh menghitung lengkung untuk menghitung DEG bahan panjang; Elbow, kemudian memotong dengan panjang sebagai panjang tetap.Bang Lamung,Let me introduce the standard coil produced by steel plate. In the process of rolling, the surface of the circuit board should be protected from damage. Bahagian-bahagian dengan bekas luka yang berat harus tanah untuk mencapai transisi, dan tebal dinding bahagian tanah tidak akan kurang dari tebal dinding desain.Sambungan fusi elektrik: apabila perlengkapan paip meninggalkan kilang, wayar perlengkapan dikebumikan dalam perlengkapan paip untuk membuat perlengkapan paip fusi elektrik. Di lokasi pembinaan, hanya plug instrumen penywelding istimewa dan soket perlengkapan paip perlu disambung. Tubuh dalaman perlengkapan paip mencair plastik luar perlengkapan paip dan plastik dalaman perlengkapan paip untuk membentuk sambungan yang boleh dipercayai, dan menggabungkan kaedah masa seperti penjaga masa digital istimewa dan lubang penunjuk pemasangan.Tawaran sedang berlangsung. Selamat datang pelanggan baru dan lama untuk berkonsultasi. Menghalang kerosakan permukaan plat besi. Koil dinding tebal dan koil diameter besar adalah kebanyakan dibuat dari besi karbon Q q q Mn, dll. koil adalah jenis produk paip penyelut dengan proses mudah dan fleksibel. Jika panjang yang diperlukan oleh pelanggan adalah istimewa, dua paip baja atau lebih mesti disambungkan. Oleh itu, proses paip penyelut ini fleksibel, nyaman dan berlaku. Kegagalan ialah ia tidak boleh dihasilkan oleh garis mekanisasi. Aras automatasi dan mekanisasi tidak tinggi, yang memerlukan banyak proses manual. Masalah utama paip koil adalah penywelding. paip koil dinding tebal boleh dihantar selama ia boleh diperiksa oleh pengesan cacat. Keperluan yang relevan lebih luas daripada produk lain.


Lommel20# large diameter thick wall welded pipeKaedah teknikal dalam perlindungan



Gelang pengalihan sebagai berikut (unit: mm): diameter nominal & amp; amp; lt; hingga hingga hingga hingga perimeter Perbezaan & plusmn; ± ± ± ± ovalitas ialah % dari diameter luar, dan kualiti tidak lebih dari koil plat baja dipengaruhi dengan besar oleh saiz penyelut, terutama termasuk faktor komprensif seperti parameter proses penyelut, aliran aliran prestasi proses penyelut dan gabungan terbentuk.Keukuran tepat panjang kurl plat besi menurut keperluan proses yang berbeza dari pembuat paip pelbagai, sistem pengukuran panjang paip besi mempunyai pelbagai pengukuran panjang. Kebanyakan ada yang berikut: prinsip asas pengukuran panjang pemerintah garis garis adalah: dua pemerintah garis garis garis dengan panjang tetap ditetapkan di luar kedua-dua ujung paip koil terweld frekuensi tinggi, dan silinder tanpa rod memandu pemerintah garis garis dekat kedua-dua ujung paip baja untuk menyadari pengukuran panjang paip baja disebabkan gangguan cahaya.Apabila paip digulung, jarak antara kedua-duanya lebih besar dari mm, dan jarak antara dinding luar paip cabang luar tidak kurang dari mm.Strategi pakej,Pindahkan paip besi dua kali untuk penyweld dan kuatkan gabungan paip berguling, dan kemudian mengangkutnya ke platform penywelding untuk penywelding.Saiz penyelesaian mempunyai pengaruh besar pada kualiti paip besi tergulung. Saiz penyelesaian terutamanya termasuk parameter proses penyelesaian, bentuk penyelesaian wayar dan parameter kedudukan, aliran aliran, prestasi proses aliran dan bentuk penyelesaian.Pemeriksaan gelombang diperlukan untuk mengesan kualiti gelombang paip koil besi. Selepas penywelding, semua penyweld diuji oleh pengesan cacat automatik ultrasonik terus-menerus dalam talian untuk memastikan penutupan NDT penyweld. Jika terdapat cacat, ia akan automatik penggera dan tanda sembur, dan produksi akan menyesuaikan parameter proses pada bila-bila masa untuk menghapuskan cacat pada masa.


Lommel20# large diameter thick wall welded pipeKaedah teknikal dalam perlindungan



Pipa baja tergulung panas adalah jenis pipa baja dinding tebal tergulung di bawah keadaan pemanasan plat baja.pengurusan, terutamanya termasuk parameter proses penywelding, parameter bentuk dan kedudukan wayar penywelding, aliran aliran, prestasi proses aliran, membentuk kongsi dan faktor komprensif lain.Prinsip pengukuran panjang pengekod adalah untuk memasang pengekod pada silinder minyak, silinder minyak mendorong paip baja terweld untuk bergerak pada meja gulung, dan siri switches fotoelektrik dengan jarak yang sama dipasang di sisi lain. Apabila paip baja ditekan oleh silinder minyak dan hujung paip menyentuh suis fotoelektrik, jarak silinder minyak boleh diubah dari pembacaan pengekod yang direkam, sehingga panjang paip baja boleh dihitung.Proses produksi paip penyelut dinding tebal boleh dibahagi menjadi gulungan sejuk, gulungan sejuk dan gulungan panas. Pipa besi dibuat dari , , dan , yang disebut sebagai pipa besi biasa untuk pendek, dan Mn adalah antara pipa besi biasa dan pipa besi legasi. Bahan ini dipanggil paip baja logasi rendah, bahan paip baja adalah SiMn, CrMoV, crmo, CrMo dan CrMo, dan paip baja stainless dikenali secara kolektif sebagai paip baja logasi. Menurut penggunaan, ia dibahagi menjadi paip besi tanpa struktur; Pemindahan paip baja tanpa senyap; Pipa besi tanpa senyap untuk botol; Pipa besi tanpa sihir tekanan tinggi untuk pengegang; Tekanan tinggi paip baja tanpa senyap untuk peralatan fertilizer; Pipa baja tanpa senyap untuk pengeksplorasi geologi; Pipa besi bergabung; Pipa besi tanpa senyap untuk retak minyak; Pipa baja laut tanpa senyap; Pipa baja besi tergelincir sejuk diseret sejuk; Pelbagai paip ikatan.Lommel,Apabila diameter nominal lebih besar daripada atau sama dengan mm, penywelding belakang akan dilakukan dalam paip.Tahap kedua dipanggil tahap pembayaran kompleks, iaitu, sektor paip berkulit akan secara perlahan-lahan mengurangkan kelajuannya sehingga ia mencapai kedudukan yang diperlukan,Lommelkerel diameter 45# besar, iaitu kedudukan lingkungan dalaman paip besi sebelum kompleks yang diperlukan oleh rancangan proses. Tahap kedua ialah tahap pemeliharaan tekanan dan kestabilan: blok sektor tetap stabil di lingkungan dalaman paip besi sebelum mengembangkan semula, iaitu tahap pemeliharaan tekanan dan kestabilan yang diperlukan oleh peralatan dan proses pengembangan.Perkuatan penyelut meningkat, formasi penyelut teruk dan perubahan pinggir teruk.

3 Balasan   |  sehingga 2024-04-17 00:17:30 | 50 Pandangan

Guanyu Machinery Equipment Manufacturing Co., Ltd. 2024-04-17 09:30:36 sokongan  0 | menentang  0

Lommel20# large diameter thick wall welded pipe Tiba, ya, model baru ini memang standard, sangat bagus

Menyediakan perkhidmatan pengecasan untuk kenderaan elektrik 2024-04-17 08:40:33 sokongan  0 | menentang  0

Lommel20# large diameter thick wall welded pipe Beri saya diskaun lain kali, saya doakan anda banyak wang

Jualan Dandang 2024-04-17 08:04:06 sokongan  0 | menentang  0

Tanya, boleh saya hantar Lommel20# large diameter thick wall welded pipe spesifikasi khusus, izinkan saya menghubungi anda.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian