SaarijarviPompa lumpur mengufukAkan menghadapi cabaran besar

466HP159575805   ·  2024-04-24 01:39:02   ·   Mesin dan peralatan industri

ning system operates stably and will not affect the work of the whole industrial and mining system due to the operation of the pump. Apabila kelajuan putaran pompa lumpuh selam tidak dapat diubah dan angkat lebih tinggi daripada angkat peralatan yang diperlukan, pemacu potong biasanya digunakan. Potongannya adalah   Pompa lumpur yang boleh diterima terutama digunakan dalam perlombaan, metalurgi, batu, perlindungan persekitaran, kuasa elektrik dan industri lain untuk mengangkut lumpur partikel yang berkerusi. Contohnya, dalam bidang industri kimia, paste campuran korosif kristal kimia dipindahkan. Pembuangan abu elektrik,SaarijarviPompa slurry berat menegak,SaarijarviPompa Vortex dan pompa paip, pemindahan lumpur kilang cuci batubara batubara dll.Saarijarvi,ts akan kabinet kawalan pompa air sering bertemu dalam penggunaan? Pompa air tidak dapat berfungsi: menyebabkan: a. bekalan kuasa tidak disambung atau fasa output kabinet kawalan hilang; b. Pompa air telah dibakar keluar, dan pompa air tidak boleh menyediakan air: sebab: A. sama ada ada air di kolam renang; b. Sama ada gas dalam tubuh pam yang tidak dibuang; c. Air masuk dan keluarNyanyikan kerosakan!Mokegua,   Pompa lumpur selam biasanya bergantung pada pendinginan air untuk melepaskan panas. Jika motor bocor keluar dari air tanpa sejuk air, jadi mudah untuk membakar motor.menggunakan pompa penyelamat, peralatan mungkin terbakar. Alasan utama bagi fenomena ini adalah operasi yang salah. Bagaimana kita harus mencegah pembakaran?diaktifkan oleh motor, ia biasanya mempunyai tahan kesan tegangan yang baik. Pompa selam adalah jenis pembukaan cepat dan menutup cepat, jadi ia biasanya menggunakan beberapa aliran kecil dan tekanan kecil.


SaarijarviPompa lumpur mengufukAkan menghadapi cabaran besar



   Pengepasan pelindung laut   Keutamaan dan ciri pompa pemasu diri adalah kapasitas pemasu diri. Bagaimana untuk meningkatkan prestasi pompa dan mendapatkan keuntungan besar memerlukan titik berikut: pertama, valv pembuangan mesti dibuka untuk memulakan pompa self-priming,SaarijarviPompa saluran bawah tanah, sehingga gas boleh dibuang dari port pembuangan. Kedua, ada cukup cair dalam guapompa rry, sering gagal membezakan perbezaan antara pompa slurry menegak tenggelam dan pompa slurry tenggelam. Nama pompa sumbu dan sumbu nampak sama,   Second, the power used is not matched, so Ititik ting boleh dilihat bila memasang pompa slurry.   Avoid airborne sound transmission; Pastikan ketat udara pintu dan tetingkap bilik mesin. Pompa air dilengkapi dengan penutup bunyi frequent startup during use will also lead to fever, dan ventilator exhaust ditambah di dalam


SaarijarviPompa lumpur mengufukAkan menghadapi cabaran besar



saluran paip keluar ater, dan selepas itu, matikan bekalan kuasa motor. Jika suhu persekitaran rendah, buka plug kuasa dua di bahagian bawah tubuh pam untuk membuang air yang tersisa untuk menghindari retakan beku. Semasa operasi, suhu maksimum perlindungan tidak boleh melebihi [UNK], dan kuantiti lemak as as kalsium yang digunakan untuk perlindungan minyak lubrikasi harus sama dengan tubuh perlindunganPengurangan?,n akan disesuaikan ke arah tertentu semasa penggunaan. Pompa lumpur selam perlu guna baris bila digunakanHanya kebebasan antara impeller dan plat pengawal depan dan belakang, dan boleh dibuang sebagai keseluruhan semasa penyelenggaran. Penduduk itu dicabut dengan lemak.   Selepas itu, pompa sekunder dan tertiary boleh dimulakan secara berturut-turut sehingga pompa tahap akhir. Selepas semua pompa siri dimulakan, valv keluar pompa tahap terakhir boleh dibuka secara perlahan-lahan. TheSaarijarvi,titik ting boleh dilihat bila memasang pompa slurry.   Bagaimana untuk menghindari situasi ini apabila peralatan sedang digunakan.Segel ller, segel mekanik, dll.

3 Balasan   |  sehingga 2024-04-24 01:39:02 | 34 Pandangan

Syarikat E-Dagang One Nine One Nine 2024-04-24 10:50:59 sokongan  0 | menentang  0

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini SaarijarviPompa lumpur mengufuk sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

rak 2024-04-24 08:46:18 sokongan  0 | menentang  0

Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli SaarijarviPompa lumpur mengufuk bagi diskaun?

Penyelidikan dan pembangunan peralatan kejuruteraan elektronik 2024-04-24 11:05:25 sokongan  0 | menentang  0

Sayang, SaarijarviPompa lumpur mengufuk Saya terima, saya sangat suka, mutu kerjanya tidak boleh dikatakan, haha, sikap layanan juga sangat baik, penjual yang sangat prihatin, saya akan sering melakukannya pada masa akan datang.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian