Wedenhofen di sungai IbisPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahSemuanya untuk jenama dan penjenamaan keras

122HP117294921   ·  2022-12-30 12:22:30   ·   Mesin dan peralatan industri

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.Wedenhofen di sungai Ibis,Jaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasaKebocoran minyak dari radiator paip panasFenlo,Sebelum impuls tiada muatan ditutup, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.


Wedenhofen di sungai IbisPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahSemuanya untuk jenama dan penjenamaan keras



Pengubah kuasaPemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).Bahan langsung,Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.Oil leakage of cast iron parts


Wedenhofen di sungai IbisPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahSemuanya untuk jenama dan penjenamaan keras



Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.Kesimpulan ujian,In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.Dengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.Wedenhofen di sungai Ibis,Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda,Wedenhofen di sungai IbisPengubah bekalan, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,Wedenhofen di sungai IbisName,Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

5 Balasan   |  sehingga 2022-12-30 12:22:30 | 215 Pandangan

Kaihan Machinery Manufacturing Co., Ltd. 2022-12-30 14:24:39 sokongan  0 | menentang  0

Anda Wedenhofen di sungai IbisPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubah tidak apa-apa, berikan diskaun kali seterusnya anda membeli dan beli syarikat anda Wedenhofen di sungai IbisPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubah

Asia Fuel Compressed Natural Gas Co., Ltd. 2022-12-30 13:59:51 sokongan  0 | menentang  0

Ikuti anda Wedenhofen di sungai IbisPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubah untuk masa yang lama, tetapi ini adalah kali pertama untuk bermula. Ia harus dikatakan cukup bagus. Saya beli untuk kali kedua, dan kedai itu lebih baik daripada yang saya jangkakan. Bos memujinya.

reka bentuk pengiklanan luar 2022-12-30 13:47:39 sokongan  0 | menentang  0

Wedenhofen di sungai IbisPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubah Not bad, harga berbaloi-baloi, betul-betul.

Hiasan dan Pengubahsuaian Kediaman 2022-12-30 13:31:51 sokongan  0 | menentang  0

Wedenhofen di sungai IbisPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubah Not bad, harga berbaloi-baloi, betul-betul.

Tali pinggang penghantaran 2022-12-30 13:34:59 sokongan  0 | menentang  0

Ia patut dipuji, sangat bagus, Wedenhofen di sungai IbisPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubah Saya sangat menyukainya.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian