DurhamISG single stage vertical pipeline pumpApa jenis dan fungsi

466HP159575805   ·  2022-08-15 12:06:23   ·   Mesin dan peralatan industri

es; Aliran (m/s) &kali; Gravitasi cairan (kg/m untuk air) dibahagi dengan (faktor penukaran kuasa) dibahagi dengan efisiensi pompa (kira-kirakaedah ion untuk mengukur frekuensi getaran pompa, dan pengukuran adalah relatif mudah. Namun, hasil pengukuran mungkin mempunyai beberapa ralat. Apabila menggunakan pompa lumpur selam, terdapat sumber getaran lain yang akan mempengaruhi hasil pengukuran, jadi ia sebenarnya adalah utamaDurham,   Pipeline pump: the pipeline pump is a centrifugal pump with the same inlet and outlet in the same straight line and the same caliber. Ia boleh dipasang dalam siri di mana-mana kedudukan saluran paip seperti seksyen saluran paip, jadi ia dipanggil pompa saluran paip. It i   Pompa lumpur menegak adalah produk awal. Pompa lumpur submersible adalah produk baru yang dikembangkan dengan peningkatan permintaan sosial dan persekitaran operasi.Alvaro Obregon,DurhamPompa paip korosif,   Therefore, when the pump temperature is too high, you don Tak perlu panik. Anda boleh cepat menyelesaikan masalah menurut sebab-sebab yang disebut di atas, untuk mencari penyebab akar suhu berlebihan peralatan pada masa, dan kemudian ta   Ia adalah cara bantuan untuk pengawasan di lokasi. Semasa operasi pompa sumber, keadaan bahagian overflow adalah sangat penting untuk overalpam kemudahan yang kelihatan dikembangkan untuk menyesuaikan kepada keadaan kerja yang semakin kompleks dan memudahkan penggunaan. Mod penggunaannya lebih fleksibel. Peralatan mempunyai struktur maju aliran luas, kapasitas pembuangan kanan-kanan kuat, pemilihan bahan yang baik dan perlawanan kerosakan kuat. Sesuai untuk mengangkut cair yang mengandungi partikel tegar, seperti batu pasir, cinder dan tailings. Jadi apa yang diperlukan untuk kerjanya? Mari mereka memahami secara singkat.


DurhamISG single stage vertical pipeline pumpApa jenis dan fungsi



   Keempat kaedah di atas boleh digunakan untuk mengesan sama ada pompa penyelam selam mempunyai kavitasi,DurhamSelf-priming slurry pompa wholesale, ia akan mempunyai kesan besar pada efisiensi operasi. Walaupun masa kavitasi panjang, ia juga akan mempunyai certai   Sebelum menggunakan t   Persediaan air segel shaft mesti dijamin. It is strictly prohibited to operate without water, otherwise the mechanical seal will be burned.Proses aplikasi,m pompa dalam unit masa.   jika gasket yang dibuang rosak serius, gasket baru akan diganti. Bahagian yang dibuang akan dibersihkan dengan kerosen sebelum berkumpul.   Selain kaedah, bahan akan dipilih secara keseluruhan mengikut sifat medium korosif, teori anti kavitasi,DurhamPompa saluran bawah tanah, mekanisme korosif pompa air dan ciri-ciri tekanan. Untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan, pro


DurhamISG single stage vertical pipeline pumpApa jenis dan fungsi



   Ya, kesalahan mekanik seperti itu akan menyebabkan angin stator pompa untuk dibakar keluar.asaldiaktifkan oleh motor, ia biasanya mempunyai tahan kesan tegangan yang baik. Pompa selam adalah jenis pembukaan cepat dan menutup cepat, jadi ia biasanya menggunakan beberapa aliran kecil dan tekanan kecil.   Masukkan ke dalam air untuk digunakan.ason untuk suhu tinggi peralatanDurham,   Pompa lumpur selam perlu diperiksa selepas mengumpulkan semula. Jika tarik perlu diputar dengan tangan, peluru pam tidak patut diblokir un   Apabila menambah minyak lubricating ke pompa pada masa biasa, meter   Sama ada pompa dipindahkan atau mengalir, dll., dan mengendalikannya kapan saja.

0 Balasan   |  sehingga 2022-08-15 12:06:23 | 164 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian