Le LamentinPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis keringAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi

122HP117294921   ·  2022-08-13 18:08:19   ·   Mesin dan peralatan industri

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal,Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %,Le LamentinMod pendinginan pengubah tenggelam minyak, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.Dry type transformer factoryJinshasha,Pemburukan pengisihan SolenoidDalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasaApakah mod kawat pengubah jenis kering?


Le LamentinPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis keringAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi



Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun,Le LamentinBerapa banyak pengubah kotak Eropah, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?Rakomendasi dan konsultasi,Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.


Le LamentinPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis keringAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi



Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyakasal,Dalam kehidupan harian tertentu kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.Pembuat Transformer(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas,Le LamentinName, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.Le Lamentin,& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

5 Balasan   |  sehingga 2022-08-13 18:08:19 | 291 Pandangan

Li & Fung Machinery Manufacturing Co. 2022-08-13 19:45:37 sokongan  0 | menentang  0

Le LamentinPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis kering Sangat baik, kualiti yang baik dan harga yang rendah, penghantaran ekspres juga pantas, dan pemeriksaan juga sangat standard.

trek 2022-08-13 19:03:59 sokongan  0 | menentang  0

Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli Le LamentinPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis kering bagi diskaun?

Peralatan ujian 2022-08-13 18:54:16 sokongan  0 | menentang  0

Le LamentinPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis kering Sedap, harga pun sesuai, kawan-kawan pun cakap sedap, berbaloi.

pengurang air 2022-08-13 20:08:54 sokongan  0 | menentang  0

Bolehkah anda memberi saya diskaun lain kali saya membelinya, Le LamentinPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis kering Kualitinya bagus, dan saya akan memenuhi kehendak bos

Kotak agihan 2022-08-13 19:52:31 sokongan  0 | menentang  0

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali Le LamentinPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis kering.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian