HolkinPenyimpanan sejuk perubatanFokus pada Pembangunan Antarabangsa

632HP195506591   ·  2022-08-13 06:08:16   ·   tenaga
dan pintu penyimpanan sejuk mesti dikunci. - tindakan pencegahan untuk pemasangan lantai penyimpanan sejuk: lantai akan dipasang rata, bahagian yang tidak sama akan dipasang dengan bahan-bahan, dan hook kunci antara plat akan dikunci untuk memastikan permukaan gudang adalah rata tanpa perasaan kosong. (Perhatikan bahawa jika sistem pembuangan ini dipasang di luar di utara paip pembuangan akan diasingkan).Holkin,Sama ada ia adalah gudang buah yang menyimpan segar atau penyimpanan sejuk lain, terdapat banyak perincian yang perlu diperhatikan dalam perubahan penyimpanan sejuk. Jika item kecil lain tidak dilakukan dengan baik, ia akan membawa banyak masalah untuk penggunaan kemudian, seperti konsumsi tenaga tinggi dan masalah kecil.Dengan pembangunan cepat perdagangan modern, tepat dan sedikit batch komoditi modern. Oleh itu, pusat logistik penyimpanan sejuk rantai sejuk untuk tujuan distribusi produk muncul dan berkembang dengan cepat, bermain peran yang semakin penting dalam rantai sirkulasi komoditi. Apa sifat pembangunan cepat pembangunan penyimpanan sejuk?Effon Alaiye,Unit pemampat sejuk secara umum mengadopsi unit-end tinggi dengan kualiti yang dijamin dan stabil operasi kuat. Pengecut mengadopsi pengecut sejuk-udara yang disediakan oleh perusahaan kongsi yang diimpor, yang dapat memenuhi kapasitas sejuk sejuk sejuk dan memastikan kesan sejuk sejuk sejuk. Lampu sejuk mengadopsi lampu LED istimewa yang menyimpan tenaga untuk sejuk, yang mempunyai keuntungan dari kekebalan suhu rendah, konsumsi tenaga rendah dan masa perkhidmatan panjang, Ia boleh menyimpan biaya operasi penyimpanan sejuk.Pemilihan penyimpanan sejuk adalah sangat penting untuk penyimpanan sejuk, kerana penyimpanan sejuk adalah berbeza dari penyimpanan sejuk biasa. Suhu dalam penyimpanan sejuk biasanya rendah, dan suhu udara, kemanusiaan dan keperluan persekitaran relatif tinggi. Apabila memilih penyimpanan sejuk, perhatian mesti dipilih penyimpanan sejuk dengan suhu yang lebih baik. Jika pemilihan penyimpanan sejuk tidak baik,HolkinPemasangan penyimpanan sejuk kombinasi, suhu dalam penyimpanan sejuk adalah sukar untuk, yang mudah menyebabkan kerosakan produk dalam penyimpanan sejuk, atau pemampat sejuk dalam penyimpanan sejuk sering berfungsi, kondensator, valv throttle dan paip penghapusan. Pipa penghapusan dipasang dalam gudang pendingin. Apabila penenang sejuk melewati paip penghapusan, ia secara langsung menyerap panas dalam gudang dan sejuk.


HolkinPenyimpanan sejuk perubatanFokus pada Pembangunan Antarabangsa



Langkah desain penyimpanan sejuk: takrifkan volum penyimpanan sejuk. Saiz penyimpanan sejuk patut berdasarkan desain nombor besar produk pertanian yang akan disimpan untuk masa yang lama. Volum ini dihitung berdasarkan volum penting barang yang disimpan yang dikumpulkan dalam penyimpanan sejuk, ruang dalaman antara tumpukan dan dinding, langit dan kosong rumah pakej. Selepas volum penyimpanan sejuk ditentukan, nisbah panjang dan lebar tinggi penyimpanan sejuk ditentukan. Necessary auxiliary engineering buildings and equipment shall also be considered in the design of cold storage, such as working intermediate, packaging and combing room, special tool warehouse, loading and unloading platform, etc.Titik lain ialah tindakan penyelenggaran tanah di dalam jualan besar gudang penyelenggaran segar. Kerana lantai besar gudang penyimpanan segar yang diperbuat pada skala besar juga papan pengisihan panas, akan ada banyak a is di atas tanah dalam proses penggunaan, sehingga apabila membersihkan lapisan ais ini, anda perlu memperhatikan untuk tidak memukul mereka dengan palu atau sekop, ia akan mempengaruhi prestasi pengisihan panas dalam penjualan besar gudang penyimpanan segar.Kedua, kerana pendinginan pemampat tidak terus menerus, operasi kerja berbilang pada malam boleh dipilih jika boleh. Apabila bekerja pada waktu malam, suhu luaran rendah, suhu air sejuk dikurangkan, dan tekanan kondensasi dan suhu kondensasi dikurangkan. Kapasiti sejuk sistem pengumpulan sampel, ditambah dengan peran yang sama papan penyimpanan sejuk, mengurangkan operasi kuasa kompressor dan mencapai tujuan penyimpanan tenaga.middleman,Untuk memastikan keselamatan pembangunan dan operasi penyimpanan sejuk, jangkauan antara papan penyimpanan atas menyokong (titik angkat) mesti sesuai dengan persediaan berikut: papan penyimpanan atas polistyren (tebal mm) mempunyai jangkauan yang sangat besar M, dan papan penyimpanan atas poliuretan (tebal mm) mempunyai jangkauan m.Pembangunan penyimpanan sejuk dalam pemilihan lokasi mengandungi sirkulasi barang suhu rendah. Oleh itu, kemudahan pemindahan lokasi penyimpanan sejuk patut diberi keutamaan dalam pemilihan lokasi, seperti dekat ke jalan, keretapi, dll. Pada masa yang sama lokasi penyimpanan sejuk seharusnya menghindari sumber pencemaran besar dan cahaya matahari langsung, dan pembangunan penyimpanan sejuk seharusnya mempunyai keadaan pembuangan dan ventilasi yang baik.Pasang fasilitas pencahayaan sementara di gudang,HolkinDi mana sejuk, pasang dan mengatur peralatan elektrik pembinaan, dan melakukan pekerjaan yang baik dalam bukti hujan bukti basah, anti-kejadian, anti-ikatan dan perlindungan keselamatan lain.


HolkinPenyimpanan sejuk perubatanFokus pada Pembangunan Antarabangsa



Secara umum, pembangunan penyimpanan sejuk adalah untuk memastikan kualiti bangunan dengan isolasi panas ketat, penyegelan, ketepatan dan perlawanan beku.Jabatan Pemasaran,Penyimpanan sejuk mempunyai kebakaran dan perlawanan api yang baik. After adding flame retardant polyurethane is a kind of flame retardant and self extinguishing material. If it is burned by fire, it can be carbonized, unlike flow burning and flashover like extruded board, which can effectively prevent fire spread. In particular,HolkinSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan sayuran segar, it can be closed as a whole after fire prevention treatment to form non combustible products.Pembangunan penyimpanan sejuk dalam pemilihan laman melakukan sirkulasi barang suhu rendah. Oleh itu, apabila memilih lokasi, keutamaan patut diberikan kepada kemudahan pengangkutan lokasi pembinaan penyimpanan sejuk, seperti dekat dengan jalan dan kereta api. Pada masa yang sama, lokasi penyimpanan sejuk patut menghindari sumber pencemaran besar dan cahaya matahari langsung, dan pembinaan penyimpanan sejuk patut mempunyai keadaan pembuangan dan ventilasi yang baik.Terdapat banyak skenario aplikasi penyimpanan sejuk, yang berbeza. Untuk masa yang lama, ia menyediakan pemasangan penyimpanan sejuk berbeza, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan penyelesaian di lokasi, operasi jujur, dan mempunyai pejabat di seluruh negara untuk kerjasama jangka panjang. Tujuan, fungsi dan rancangan berbeza, jadi apa yang perlu dipahami dalam rancangan penyimpanan sejuk?Holkin,Dalam proses menyadari impian anda, anda mesti menghapuskan semua pengaruh. Sangat penting untuk mengenali bahawa apabila peti sejuk yang indah ini dibangun di bilik villa, lubang koleksi (kolam) untuk flushing (thawing) dan drainage seharusnya mengadopsi Countermeasures untuk menghindari beku dan membersihkan dan menghindari aliran balik air.Dengan pembangunan cepat perdagangan modern, penyimpanan sejuk asal untuk tujuan penyimpanan produk tidak lagi boleh memenuhi keperluan sirkulasi cepat, tepat dan sedikit batch komoditi modern. Oleh itu, pusat logistik penyimpanan sejuk rantai sejuk untuk tujuan distribusi produk muncul dan berkembang dengan cepat, bermain peran yang semakin penting dalam rantai sirkulasi komoditi. Apa sifat pembangunan cepat pembangunan penyimpanan sejuk?Sebagai cair sejuk, membuat ia menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik untuk menyerap panas dalam penyimpanan, untuk mencapai tujuan sejuk.

0 Balasan   |  sehingga 2022-08-13 06:08:16 | 154 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian