Boulogne byangoupompa slurry ionMengapa begitu baik

466HP159575805   ·  2024-04-29 04:51:11   ·   Mesin dan peralatan industri

   The type selection planning of submersible slurry pump has a great impact on its service life and operation stability. Rencana pemilihan jenis saintifik dan yang masuk akal akan mempengaruhi sama ada pompa lumpur boleh mencapai operasi efisien. Kuasa operasi pompa lumpur sangat tinggi dan kehilangan kecil. Kehidupan perkhidmatan bahagian laluan aliran pompa   Sama ada pompa dipindahkan atau mengalir, dll., dan mengendalikannya kapan saja.Boulogne byangou, seperti kerosakan serius pada pembawa pompa, sehingga bore akan & ' swept& ' apabila stator dan rotor menggosok satu sama lain, atau impeller akan terperangkap kerana kotoran seperti air dan rumput apabilaTarma,pengendalian.   Submersible slurry pump can be widely used in mining, power, metallurgy, coal,Boulogne byangouPompa paipel, environmental protection and other industries to transport abrasive slurry containing solid particles. Seperti pengangkutan kering minyak dalam konsentrator metallurgi, pembuangan abu hidraulik di kilang tenaga panas, batu batu   Apa penyelesaian situasi ini?


Boulogne byangoupompa slurry ionMengapa begitu baik



   Pencampuran impeller dan sebahagian lain aliran utama terbuat dari bahan yang tinggi yang menentang pakaian, yang menentang pakaian, yang menentang korosion,Boulogne byangouPompa paip tahan letupan besi karbon, yang tidak memeluk dan mempunyai kapasitas pembuangan kanan-kanan yang kuat, dan dapat berjalan secara efektif melalui partikel-partikel kuat besar. Ia tidak terbatas oleh julat penghisap, dengan efisiensi penghisap serpihan tinggi dan penghisap lebih teliti. Tiada pompa vakum tambahan diperlukan dan pelaburan lebih rendah. tiada   Untuk menjaga volum air yang dirawat asal tanpa meningkatkan bilangan pompa air, aras cair dalam tangki penyimpanan boleh meningkat dengan menyesuaikan bola mengapung dalam tangki cair. Selepas aras cair dalam tangki penyimpanan meningkat, lengkung QE dia peranti mesti bergerak ke kanan. Pada masa ini,Boulogne byangouPompa saluran paip,   Kemudian ketatkan kacang pemampatan pada gelang pengimbangan secara bersamaan untuk membuat cairan bocor keluar dalam titik dan perhatikan pada suhu meningkat di luar bilik pengimbangan.   Mungkin juga terdapat kegagalan mekanik pompa, sehingga bore akan & ' swept& ' apabila stator dan rotor menggosok satu sama lain seperti kerosakan serius pada pembawa pompa, atau impeller akan terperangkap kerana kotoran seperti air dan rumput apabila   pemilihan bahan-bahan mentah untuk bahagian-bahagian laluan aliran: bahan-bahan mentah untuk bahagian-bahagian laluan aliran pompa boleh dipilih mengikut komposisi partikel, saiz partikel, bentuk, kesukaran, konsentrasi, asid, alkali dan ciri-ciri lain bahan-bahan yang dipindahkan.


Boulogne byangoupompa slurry ionMengapa begitu baik



   Ia lebih panjang dan menyimpan biaya produksi. Seluruh industriPengurusan kualiti Jumlah, suhu motor akan naik jadi mudah untuk membakar motor.hase ke tanah, dan nilai tidak boleh kurang dari megohm. Jika tidak, pembangian stator motornya harus diadakan rawatan monotonik, dan suhu rawatan monotonik tidak boleh melebihi [UNK].   Pump. Selain itu, pompa lumpur selam berkaraterisasi oleh & ' slurry& quot;,Boulogne byangou,   Ia adalah cara bantuan untuk pengawasan di lokasi. Semasa operasi pompa sumber, keadaan bahagian overflow adalah sangat penting untuk overal   Setelah memahami prinsip kerja pompa lumpur selam, kita juga akan tahu bahawa bahagian-bahagian itu cenderung untuk dipakai semasa penggunaan biasa. In this way, we can capaip ventilasi, sehingga campuran air pasir akan membentuk di bawah pompa slurry, sehingga pompa slurry boleh dimulakan secara biasa. Keuntungan pendekatan ini ialah walaupun

0 Balasan   |  sehingga 2024-04-29 04:51:11 | 8 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian