QuilaliPembuat peralatan paip persegi GalvanizedStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan

256HP158312377   ·  2023-11-01 00:44:04   ·   Bahan binaan

Bengkuran kosong bengkuran adalah saat bengkuran yang terbentuk dalam satu arah diantara gulung luar dan dinding luar tabung kosong untuk bengkuran garis bengkuran. Bengkuran kosong akan memaksa garis bengkuran, kesan pemampatan akan memperpanjang garis bengkuran secara panjang, dan logam pada bengkuran akan berkumpul dan tebal, yang merupakan kesan pemampatan tebal bengkuran kosong.Plastik plastik QB kuasa dua merujuk kepada kemampuan bahan logam untuk menghasilkan deformasi plastik (deformasi) tanpa deformasi di bawah muatan.Quilali,Tuba kuasa dua mengadopsi ukuran tekanan elektrik untuk menekan tekanan silinder minyak di kedua-dua sisi pengangkut untuk memastikan pengangkutan licin besi garis.Keuntungan pengelilingan kosong adalah ia boleh mengelilingi panjang sisi apabila pengelilingan sebenar tidak boleh dilakukan, seperti pengelilingan sinkronik dan menyelesaikan sisi atas dan sisi tabung kuasa dua qb. Bengkok kosong juga boleh bengkok R & amp; amp; lt; .T tanpa pecahan dinding paip.Kovan,Dengan kemajuan masa dan pembangunan sains dan teknologi, medan aplikasi tabung kuasa dua dibahagikan secara luas. Medan utama ialah industri pembangunan. Terkesan oleh persekitaran dan cuaca, tabung kuasa dua juga akan berkarat untuk masa yang lama. Bagaimana untuk meningkatkan perlawanan rust tabung kuasa dua dan apa perlawanan rust? Biar saya memberikan perkenalan terperinci di bawah.Alasan mengapa ia dibahagi kepada dua jenis adalah bahawa pembersihan kimia hanya boleh membersihkan permukaan dengan sangat teliti, kaedah kimia dan elektrolitik digunakan


QuilaliPembuat peralatan paip persegi GalvanizedStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan



Oil drilling pipe (yb-) is a square pipe used for internal or external thickening at both ends of oil drilling. Steel pipes are divided into turning wire and non turning wire. Turning wire pipe is connected with joint, and non turning wire pipe is connected with tool joint by butt welding.Apabila tabung kuasa dua ditutup, permukaan tabung kuasa dua akan dihancurkan untuk menghindari koleksi paru air di permukaan disebabkan volatilisasi yang sukar.Steel for construction and engineering according to the classification of use without phase transformation or partial phase transformation of square tube: A. ordinary carbon structural steel; b. baja struktur legasi rendah; c. Kekuatan besi.Statistik,QuilaliSpesifikasi dan senarai harga paip persegi besi galvanized,Besi prestasi istimewa: A. besi yang tidak stainless dan resistant asad; b. baja tahan panas: termasuk baja tahan oksidasi, baja kuat panas dan baja valv udara; c. baja selai pemanasan elektrik; d. Pakai baja resisten; e. baja suhu rendah; f. Besi elektrik.Tubu persegi palsu dan bawah mudah dilipat. Melewati adalah pelbagai garis patah yang terbentuk di permukaan tabung kuasa dua, dan cacat ini sering berjalan melalui arah longitudinal seluruh produk. Alasan untuk melipat ialah bahawa pembuat palsu dan pedas mengejar kadar, pengurangan terlalu besar, yang menyebabkan telinga melipat berlaku semasa melipat berikutnya,Quilali100 berat paip kuasa dua galvanized, produk melipat akan pecah selepas melipat, dan kekuatan tabung kuasa dua akan dikurangkan.Tuba kuasa dua diameter dalaman yang tepat untuk silinder hidraulik dan pneumatik (gb-) adalah tuba kuasa dua yang dicat sejuk atau dicat sejuk dengan diameter dalaman yang tepat untuk silinder hidraulik dan pneumatik.


QuilaliPembuat peralatan paip persegi GalvanizedStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan



With the progress of the times and the faster and faster economic development, the places where large-diameter seamless square tubes are used are becoming more and more popularBiaya tenaga,Tuba kuasa dua: jenis pemprosesan tekanan di mana kekuatan kesan reciprocasi palu palu palu atau tekanan tekanan mengubah kosong ke bentuk dan saiz yang kita perlukan. Ia secara umum dibahagi ke bentuk palu dan mati. Ia sering digunakan untuk menghasilkan bahan-bahan skala besar dan bahan-bahan dengan saiz tub kuasa dua yang besar.Apabila memotong sila memperbaikinya dengan tabung kuasa dua seperti vise, kemudian memotongnya selepas ia diatur.B. besi alat: (a) besi alat karbon; (b) Benarkan baja alat; (c) Besi alat kelajuan tinggi.Quilali,B. besi alat: (a) besi alat karbon; (b) Benarkan baja alat; (c) Besi alat kelajuan tinggi.Untuk penghantaran gas: gas,QuilaliPipa kuasa dua galvanized DN32, uap dan gas petroleum cair.Ia adalah baik untuk membeli bahan Baosteel untuk lukisan sejuk tabung kuasa dua, kerana bahan Baosteel adalah subjek untuk pengesan kekurangan gred, dan densiti besi adalah relatif baik. Selepas lukisan sejuk dan pemanasan, untuk meningkatkan kekuatan hasil. Proses ini dipanggil kuasa lukisan sejuk. Tuba kuasa dua biasanya digunakan untuk bahagian produk dengan keperluan yang tinggi. Ia mempunyai kehendak dan kekuatan yang baik. Permukaan lebih baik selepas lukisan sejuk. Prinsip lukisan sejuk.

0 Balasan   |  sehingga 2023-11-01 00:44:04 | 60 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian