ShchuchynPenukar 500 kV minyak ditenggelamkanMasalah penilaian kualiti

122HP117294921   ·  2023-01-24 02:13:25   ·   Mesin dan peralatan industri

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:Solusi bunyi pengubah jenis keringShchuchyn,Pembuat pengubah mengatakan pada tahap ini, pasar pengubah penyimpanan tenaga China adalah relatif terbelah ditambah dengan keterangan faktor seperti ambang rendah di lapangan, syarikat yang tidak sama, kekurangan penilaian dan spesifikasi, dan inovasi teknikal yang tidak sesuai, yang menyebabkan pemasaran perlahan pengubah penyimpanan tenaga.Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrikBukit Adelaide,() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah,ShchuchynMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyak, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.Setelah minyak telah dihapuskan,ShchuchynPiawai kemudahan bagi pengubah jenis kering, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.


ShchuchynPenukar 500 kV minyak ditenggelamkanMasalah penilaian kualiti



Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.Untuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.Berapa banyak?, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal,ShchuchynTransmission transformer, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:


ShchuchynPenukar 500 kV minyak ditenggelamkanMasalah penilaian kualiti



Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?Kualiti tertinggi,Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama) dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.Shchuchyn,Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hatiMenghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

2 Balasan   |  sehingga 2023-01-24 02:13:25 | 124 Pandangan

Jualan produk dan keluli kami 2023-01-24 10:06:54 sokongan  0 | menentang  0

Saya membeli banyak daripada anda ShchuchynPenukar 500 kV minyak ditenggelamkan dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

Produk Acuan DMC 2023-01-24 11:00:38 sokongan  0 | menentang  0

Anda ShchuchynPenukar 500 kV minyak ditenggelamkan tidak apa-apa, berikan diskaun kali seterusnya anda membeli dan beli syarikat anda ShchuchynPenukar 500 kV minyak ditenggelamkan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian