SlotskBerapa banyak pengubah kuasa 100 KVAApa yang sesuai untuk lebih banyak industri

122HP117294921   ·  2023-01-16 22:55:49   ·   Mesin dan peralatan industri

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali,SlotskPenukar kotak pengubah jenis kering, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.Slotsk,Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.Walsall,Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.Dry type transformer factorySebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.


SlotskBerapa banyak pengubah kuasa 100 KVAApa yang sesuai untuk lebih banyak industri



Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;Penukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.Pada pengurusan muatan:Pengurusan industri,Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis,SlotskItem inspeksi pengubah yang ditenggelamkan minyak, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).


SlotskBerapa banyak pengubah kuasa 100 KVAApa yang sesuai untuk lebih banyak industri



Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.Yang paling murah,Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?Sesetengah diikat dengan pita plastik, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.Slotsk,Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkanUntuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

2 Balasan   |  sehingga 2023-01-16 22:55:49 | 215 Pandangan

Syarikat Kejuruteraan Hiasan Baoxing 2023-01-17 07:48:41 sokongan  0 | menentang  0

Bolehkah anda memberi saya diskaun lain kali saya membelinya, SlotskBerapa banyak pengubah kuasa 100 KVA Kualitinya bagus, dan saya akan memenuhi kehendak bos

Sistem Kalis Air dan Saliran Terowong 2023-01-17 08:23:27 sokongan  0 | menentang  0

SlotskBerapa banyak pengubah kuasa 100 KVA Sedap, harga pun sesuai, kawan-kawan pun cakap sedap, berbaloi.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian