San Francisco El AltoPetikan untuk pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segarKaedah pengenalan produk

632HP195506591   ·  2023-01-09 04:52:42   ·   tenaga

Papan pengisihan poliuretan mesti disambungkan dengan sambungan selat pemalam, kerana ia mempunyai kekuatan yang lebih tinggi bila disambung dengan cara ini. - Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar, buat paip pembuangan dahulu, dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.San Francisco El Alto,Kerana eksposisi angin dan matahari jangka panjang mudah menyebabkan penuaan garis, kebocoran dan kemalangan lain; Selepas gudang penyimpanan segar dipasang dan disambung, perlu memulakan dan nyahpepijat gudang penyimpanan segar, dan menyesuaikan nilai gudang penyimpanan segar kepada suhu yang sesuai; Unit pemasangan gudang penyimpanan segar perlu menyediakan kepada pengguna gudang penyimpanan segar pelatihan pengetahuan bagaimana menggunakan dan mengendalikan gudang penyimpanan segar, serta beberapa pelatihan selepas jualan.Membina rangkaian komputer yang sempurna, dan mencapai jejak keselamatan makanan. Di Uni Eropah, Amerika Syarikat dan Jepun, semua ahli rantai bekalan makanan mempunyai tanggungjawab undang-undang untuk melaksanakan pengesan.Imperial,Tinggi gudang, mengufuk dan menegak gudang mesti direka mengikut pendinginan, peralatan pendinginan, pengangkutan dan keadaan penumpang. Pemilihan papan pengisihan sangat penting untuk penyimpanan sejuk Guangdong. Pada masa ini, kebanyakan penyimpanan sejuk menggunakan papan pengisihan poliuretan. Apa ciri- ciri dan keuntungan papan pengisihan poliuretan?Apabila pemindahan ammonia panas atau pemindahan elektrik dipilih sebagai peminat pendinginan pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk,San Francisco El AltoPemasangan, penyelenggaran dan pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah,San Francisco El AltoHarga pemasangan penyimpanan sejuk besar, penyimpanan sejuk perubatan, keselamatan, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk menyimpan buah, penyimpanan sejuk perubatan, ujian ketat, jaminan kualiti. Aktiviti keutamaan sedang berlangsung. Selamat datang untuk berkonsultasi. Ia mempunyai kesan pengisihan panas yang baik. Kemudian, uap air dalam penyimpanan sejuk mudah dikonsumsikan, dan penyorban air perlit ekstensif sangat kuat. Oleh itu, perlu berhati-hati untuk memilih perlit ekstensif sebagai penyimpanan sejuk.


San Francisco El AltoPetikan untuk pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segarKaedah pengenalan produk



Pembekalan penyimpanan sejuk memberi semakin banyak perhatian kepada keperluan perlindungan persekitaran dan simpanan tenaga. Projek profesional termasuk: pemasangan penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk perubatan dan perniagaan lain yang berkaitan. Penghantar yang berharap mempunyai perniagaan ini sila pertimbangkan skala luas kawalan suhu gudang, yang sesuai untuk keperluan penyimpanan sejuk berbagai barang. Dipersediakan dengan peralatan pengesan rekaman dan kawalan aktif suhu penyimpanan yang sempurna.Semasa penggunaan penyimpanan atmosfer terkawal, ia mesti disimpan pada masa dan secara saintifik. Tidak peduli seberapa baik peralatan itu, tanpa penggunaan saintifik dan penyelamatan, kehidupan dan kesannya perkhidmatan akan dikurangkan.Semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan halaman barang, barang yang disimpan mesti sesuai dengan peraturan yang berkaitan. Barang patut mempunyai jarak tertentu dari tanah dan dinding penyimpanan sejuk. Apabila menyimpan, jarak antara barang dan barang mesti cm. Pada masa yang sama, jarak antara barang dan pemandu sejuk juga patut cm. Tiada barang boleh disimpan dalam julat ini, Ini juga kandungan penting dalam penggunaan teknik penyimpanan sejuk perubatan.standar kualiti,Papan Cork: papan Cork boleh dikatakan sebagai jenis simpanan sejuk yang relatif primitif. Konduktiviti panas papan Cork relatif rendah, dan ia mudah untuk dicapai, jadi ia tidak sukar untuk diproses, jadi ia biasanya digunakan sebagai papan pengisihan dalam beberapa simpanan sejuk biasa. Jika anda mahu mengejar prestasi pengisihan panas yang lebih baik, anda perlu melihat bahan berikut.Perkaraan untuk masa penyimpanan sejuk peranti: penyimpanan sejuk sistem pendinginan menggunakan ammonia sebagai pendingin akan disokong di tempat dengan densiti populasi rendah sekitar.Jenis panel gudang beku cepat: piring baja plastik warna, piring baja garam, piring baja stainless steel, aluminum terbentuk, dll.


San Francisco El AltoPetikan untuk pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segarKaedah pengenalan produk



Bagi unit sejuk air turbiditi air sejuk akan sering, air sejuk akan sering diganti, dan sama ada sistem penyediaan air berjalan, mengeluarkan, mengeluarkan, bocor dan syarat lain wujud.pasang,The water tank is designed to be separated from the machine body and is double-layer. It will not drip due to condensation caused by internal and external temperature difference. It can be interlocked with the refrigeration system, that is, it will not be humidified during refrigeration to prevent serious frosting of the fan.Kenalan elektrik mesti memaksa sambungan wayar dan sambungan wayar utama bagi enjin, yang mesti ditangkap dengan ikatan wayar, dan tin mesti digantung jika perlu.Papan pengisihan poliuretan yang digunakan dalam pembangunan penyimpanan sejuk mesti integral dan terus menerus, dan tiada gabungan di tengah-tengah. Sambungan papan pengisihan poliuretan, piring atas dan tanah mesti dibuat ke dalam lengkung filet untuk pengalihan, yang boleh memenuhi keperluan kesehatan dengan baik.San Francisco El Alto,San Francisco El AltoKesimpanan sejuk buah-buahan dan sayuran,Dosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulasi pendingin tidak mencukupi,Tempat kedai beku cepat sayuran dan buah tidak sesuai untuk menggunakan pendinginan exhaust, tetapi menggunakan penggemar untuk menyediakan udara untuk pendinginan, kerana gas di tempat kedai beku cepat perlu disebarkan dan dispersyen secara biasa untuk menghindari racun oksid karbon disebabkan oleh konsentrasi tinggi oksid karbon di kawasan tempatan. Oleh itu, dalam gudang beku cepat, peralatan beku perlu digunakan bersama dengan peralatan pengkondisi udara. Pemilihan peralatan beku berbeza dari peralatan beku suhu rendah dan gudang beku cepat biasa.Papan pendinginan poliuretan menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan pendinginan. Keuntungan poliuretan adalah pengisihan panas yang sangat baik. Luar simpanan sejuk terdiri dari piring baja SII, PVC warna dan piring baja tidak bersih. Keuntungannya ialah ia boleh mencegah pendinginan, kerana perbezaan suhu di dalam dan di luar papan adalah besar, dan suhu akan berpecah yang membuat pendinginan lebih menghemat tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja pendinginan.

4 Balasan   |  sehingga 2023-01-09 04:52:42 | 162 Pandangan

Syarikat Xiabuxiabu Katering 2023-01-09 13:03:16 sokongan  0 | menentang  0

San Francisco El AltoPetikan untuk pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segar Barang sudah sampai, lebih baik dari yang anda lihat dalam gambar!

Jentera Cerucuk 2023-01-09 11:57:27 sokongan  0 | menentang  0

San Francisco El AltoPetikan untuk pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segar Not bad, harga berbaloi-baloi, betul-betul.

Pembangunan projek pelancongan 2023-01-09 13:09:06 sokongan  0 | menentang  0

Saya hampir tidak pernah serius menilainya sebelum ini. Saya membeli milik anda San Francisco El AltoPetikan untuk pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segar dan akan melawatnya pada masa akan datang. Ia sangat mudah sehingga saya tidak boleh berhenti sama sekali. Ia adalah produk tulen dengan logistik yang pantas. Saya menyukainya untuk anda .

Hidrogeologi 2023-01-09 07:07:00 sokongan  0 | menentang  0

Ya, saya harap untuk memberi kerjasama lain kali. Terima kasih bos~~ Penghantaran cepat, San Francisco El AltoPetikan untuk pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segar pada dasarnya berpuas hati.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian