Yan'an'angPompa boleh dipomp pembuanganModel bisnes baru

466HP159575805   ·  2022-08-22 03:19:38   ·   Mesin dan peralatan industri

   Jika kepala pompa lumpur selam terlalu rendah atau kepala lebih tinggi daripada keadaan praktik, aliran akan besar dan kurus   Pompa lumpur submersible biasanya perlu menggunakan beberapa bahan komposit untuk memproduksi apabila mereka digunakan, sehingga mereka boleh mempunyai pakaian yang baik dan perlawanan korosion apabila mereka digunakan, dan boleh digunakan untuk mengangkut kebanyakan media apabila mereka digunakan. Slrry fraktikYan'an'ang,   Guna meter perlahan pengisihan V untuk mengukur perlahan pengisihan antara fasa dan fasa ke tanah bagi enjin pam elektrik,Yan'an'angPompa lumpur tenggelam garis sampah, dan nilai tidak boleh kurang dari m Ω. Jika tidak, angin stator motor akan kering, dan suhu kering tidak akan melebihi [UNK].   Jika tekanan pada tempatan aSendai-shi,   Yang di atas ialah sebab penyediaan cair yang tidak mencukupi pompa air apabila ia digunakan, serta kaedah khususpompa penyumbat yang boleh diterima adalah pompa penyumbat yang tersambung dengan motor dan berfungsi di bawah air pada masa yang sama. Berbanding dengan pompa lumpur mengufuk dan pompa lumpur menegak, keuntungan terbesar adalah bahawa ia fleksibel, peralatan akan menghasilkan kurang tenaga apabila ia digunakan. Secara umum, pompa dan impeller penyelam selam disembelih dengan bahan komposit polimer untuk digunakan


Yan



   Jika tekanan pada tempatan a   Motor heating: cause: A. whether it is overloaded; b. Kegagalan motor pompa; c. Whether the input three-phase voltage is balanced; Pengawal mikrokomputer memaparkan E: menyebabkan: kegagalan pengukur tekanan atau tekanan bawah masa tamat. Dalam keadaan ini, tekan kekunci untuk menghapuskan penggera.ps rosak atau rosak terukNilai tinggi,   Selepas nilai tertentu, air juga akan meletup, yang dipanggil tekanan meletup air pada suhu ini.   Ia juga mungkin bahawa pedang penggemar pompa sedikit dan volum udara tidak cukup, yang menyebabkan kesan penyebaran panas yang buruk.   Pompa lumpur selam biasanya bergantung pada pendinginan air untuk melepaskan panas. Jika motor bocor keluar dari air tanpa sejuk air, suhu motor akan naik, jadi mudah untuk membakar motor.


Yan



   Lanjutkan hidup perkhidmatan. Sebenarnya, pompa lumpur selam yang banyak digunakan dalam banyak kehidupan, dan terdapat segel air komponen yang sangat penting dalam pompa, yang boleh memisahkan tubuh pompa dari motor, jadi ia terutama bermain peran dalam menggunakanrancangan   Semasa penyesuaian, pertama-tama lepaskan penyamaran sokongan, t   Lapangan pantat pemandu tali pinggang   Selepas meter,Yan'an'angPompa saluran bawah tanah, penyegelan peralatan tidak dapat menahan tekanan air di kedalaman ini.Yan'an'ang,   Untuk membuat peralatan berjalan lebih baik bila digunakan, tetapi ini juga perlu berdasarkan prinsip kerjanya. Ia tidak boleh disesuaikan sesuai dengan kehendak apabila ia optimum.   Di bawah tindakan peranti bantuan, ia boleh mengangkut kering, dan kerana peranti penyegelan sendiri adalah istimewa ia juga boleh memastikan   Jika ditemukan bahawa impeller rosak dan bekalan cair tidak cukup

3 Balasan   |  sehingga 2022-08-22 03:19:38 | 256 Pandangan

Syarikat Alat Ganti Kenderaan Huatiexing 2022-08-22 11:47:21 sokongan  0 | menentang  0

Yan'an'angPompa boleh dipomp pembuangan Memang bagus, berapa lama masa yang diambil untuk tiba selepas berlepas?

Jingmen Haowei Metal Material Technology Co., Ltd. 2022-08-22 12:47:07 sokongan  0 | menentang  0

Akhirnya saya dapat apa yang saya perlukan Yan'an'angPompa boleh dipomp pembuangan, barang sangat bagus, harga pun murah dan harga pun murah, terima kasih boss! Sejujurnya, ini adalah pengalaman membeli-belah saya yang paling memuaskan. Sama ada sikap kedai atau barang, saya sangat berpuas hati. Sikap kedai sangat profesional dan bersemangat, menjawab semua soalan, dan jawapannya sangat cepat. Saya bertanya banyak soalan, dan dia tidak berasa menjengkelkan, dan dia akan menjawab saya dengan serius. Untuk ini, saya ingin merakamkan rasa hormat saya kepada anda. Tidak banyak kedai yang bagus seperti ini. .

Dulang kabel aloi aluminium 2022-08-22 12:18:05 sokongan  0 | menentang  0

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, Yan'an'angPompa boleh dipomp pembuangan penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian