Trou du NordPenukar jenis kering 400KVAMengesyorkan Perundingan

122HP117294921   ·  2022-07-31 15:11:28   ·   Mesin dan peralatan industri

Pasukan pengubah kuasaBerapa banyak pengubah kuasaTrou du Nord,Bagaimana tahap kualiti pengubah jenis kering dibandingkan dengan negara asing?Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.Szazhalombatta,Manufacturing process and steps of dry-type transformerApakah mod kawat pengubah jenis kering?(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.


Trou du NordPenukar jenis kering 400KVAMengesyorkan Perundingan



Selepas memegang bolt longgar segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.Efisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum, semakin besar kuasa output, semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya, semakin kecil kuasa output, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.query,Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi,Trou du NordBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanah, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.


Trou du NordPenukar jenis kering 400KVAMengesyorkan Perundingan



Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.Reputasi yang baik,Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu,Trou du NordKonfigurasi perlindungan pengubah jenis kering, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.Kandungan pemeliharaan pengubah kuasa(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.Trou du Nord,Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian pentingDalam kes operasi pengubah jenis kering,Trou du NordPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

3 Balasan   |  sehingga 2022-07-31 15:11:28 | 240 Pandangan

fu yun trading co. 2022-07-31 16:06:02 sokongan  0 | menentang  0

Perkhidmatan anda sangat baik, Trou du NordPenukar jenis kering 400KVA juga sangat murah! Saya akan kerap datang pada masa hadapan!

Jualan paip keluli kelas kedua 2022-07-31 16:43:10 sokongan  0 | menentang  0

Trou du NordPenukar jenis kering 400KVA Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.

Perkhidmatan operasi dan penyelenggaraan 2022-07-31 16:09:43 sokongan  0 | menentang  0

Raya tak lama lagi, boleh Trou du NordPenukar jenis kering 400KVA dapat diskaun?
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian