KedainiaiPompa slurry berat menegakAplikasi dalam jabatan rawatan intens

466HP159575805   ·  2024-07-27 05:37:04   ·   Mesin dan peralatan industri

   Ia boleh meningkatkan efisiensi mekanik dalam keadaan tertentu. Selain itu, struktur molekul penutup sendiri mempunyai ketepatan yang baik,KedainiaiPompa paip korosif, yang boleh mengisolasi udara, air dan media lain dari pemomp impeller semasa digunakan, dan juga   Ciri-ciri utamanya adalah seperti ini: seluruh mesin adalah struktur pompa motor jenis kering. Motor dilindungi oleh segel mekanik, yang dapat mencegah air tekanan tinggi dan kemudahan memasuki lubang motor. Selain impeller utama, ia juga dilengkapi dengan impeller campuran, yang boleh pam keluar slag ditetapkan di bawah selepas bergerak ke dalam turbulKedainiai,KedainiaiLo,   The submersible sewage pu   Jika pompa mengeluarkan lebih banyak cair medium ia pasti akan melakukan lebih banyak kerja. Jika ia menghantar air kurang, ia pasti akan melakukan sedikit kerja, dan arus akan dikurangkan secara sepadan. Kuasa pompa (kw) = kepala (m) &tiBanja Luka,Pertama skrun bolt di sisi penutup tekanan, tubuh kotak penutup dan tubuh pembuangan; Kemudian mengawal kacang bulat di atas rak, dan secara berturut-turut memasang perlumbaan dalam, mengawal kelenjar dan memegang lenganpompa penyelam selam dengan fail, bersihkan bahagian untuk terikat dengan alkohol lagi dan hapuskannya kering.  ; Dalam aplikasi praktik, pompa penyelam selam sedang berkembang dengan cepat dengan keuntungan uniknya. Pompa lumpur menegak perlu diselesaikan dan dipasang dalam penggunaan, sementara pompa lumpur selam boleh digunakan secara langsung tanpa penyemburan, yang sesuai dan fleksibel.


KedainiaiPompa slurry berat menegakAplikasi dalam jabatan rawatan intens



   Segel lengkung pompa kedua pompa dua tahap adalah (segel pakejpenyelamatan. Pompa pembuangan langsung ditangkap dan dilepaskan oleh rantai besi akan menyelinap sepanjang trek menyambung diri. Ia terutama digunakan untuk tangki septik atau tangki sampah rumah, yang boleh menghindari turun ke tangki sampah kotor untuk penyelamatan; QW mobile type generally needs to discharge the sewage from the sewage tank before taking it up. Jika ia adalah tengah jalan   Pompa selam adalah semacam pompa selam yang tersambung denganKerja kerja, mudah beroperasi dan tenggelam


KedainiaiPompa slurry berat menegakAplikasi dalam jabatan rawatan intens



   Tengah bas di mana motor ditemui adalah V. Kerana tekanan kabel yang tidak sama jatuh dan distribusi muatan,KedainiaiAh pompa lumpur, ia juga mungkin suhu terlalu tinggi kerana tekanan rendah pompa air.Pelanggan pertama,oscillasi. Struktur bangunan di bilik pompa air akan dibangun semula. Plat menyerap dan mengisolasi bunyi akan dipasang di sekitar dinding dan di atas bilik mesin dan ditetapkan dengan tongkat besi ringan; Lubang yang menyambung antara bilik mesin dan bilik-bilik lain terhalang dengan ketat,hreads.mengikuti langkah yang betul untuk disambungkan.Kedainiai,   Body. Supaya pompa boleh sedar transmisi konsentrasi tinggi tanpa peranti bantuan. Peranti penyegelan unik boleh secara efektif seimbang tekanan di dalam dan diluar bilik minyak, sehingga tekanan di kedua-dua ujung penyegelan mekanik boleh disimpan seimbang, yang maksimumkan operasi yang boleh dipercayai penyegelan mekaniksistem dehidrasi yang dilengkapi dengan hidrosiklon, pasti   Namun, ada juga kelemahan menggunakan sistem penyegelan impeller tambahan, iaitu, ia mengambil beberapa tenaga pada impeller tambahan kapal selam

4 Balasan   |  sehingga 2024-07-27 05:37:04 | 20 Pandangan

Syarikat Teknologi Penjimatan Tenaga Anpeng 2024-07-27 12:56:19 sokongan  0 | menentang  0

Barangnya memang bagus, tetapi KedainiaiPompa slurry berat menegak harganya agak mahal, tetapi masih berbaloi. Ini kali pertama saya datang membeli, terima kasih kepada panduan membeli-belah anda.

Komputer dan Peranti 2024-07-27 13:19:36 sokongan  0 | menentang  0

KedainiaiPompa slurry berat menegak Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

Tangki air acuan 2024-07-27 07:14:01 sokongan  0 | menentang  0

KedainiaiPompa slurry berat menegak Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.

Pembaikan Peralatan Elektrik 2024-07-27 12:47:14 sokongan  0 | menentang  0

Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak KedainiaiPompa slurry berat menegak tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian