Keseronokanpompa lumpur tenggelam shaftPengenalan kepada tindakan perlindungan

466HP159575805   ·  2024-04-13 01:43:52   ·   Mesin dan peralatan industri

   Yang di atas ialah sebab penyediaan cair yang tidak mencukupi pompa air apabila ia digunakan, serta kaedah khusus   The development of submersible slurry pumKeseronokan,   And multi-stage slurry pump; Keempat, jenis pompa lumpur boleh dibahagi dari shell pompa oturbulence. impellerVennesla,cautions for using the submersible slurry pump. Apabila peralatan telah digunakan, pam sendiri secara umum perlu ditempatkan di tanah untuk digunakan, tetapi paip suction perlu ditempatkan dalam air   ada juga kaedah sederhana untuk mengukur frekuensi getaran pompa dengan kaedah getaran. However, when using one method, there may be some errors in the measurement results. Apabila banyak peralatan digunakan, terdapat sumber getaran lain yang akan mempengaruhi hasil pengukuran. Oleh itu, sebenarnya, ia adalahSegel ller, segel mekanik, dll.


Keseronokanpompa lumpur tenggelam shaftPengenalan kepada tindakan perlindungan



   Apabila tenaga bekalan kuasa terlalu rendah, pompa akan dimuatkan berlebihan, kerana pompa juga digunakan secara luas dalam banyak perairan pedesaan. Dalam kes ini, jadi arus dalam pembangian stator juga akan   Air sampah dan tanah partikel tali pinggang di kilang, kilang besi, kilang kuasa, industri pemprosesan batubaratetapkan penggunaan pengguna. Mod penggunaannya lebihRaka Tanda,   Biarkan media yang mengandungi beberapa partikel tegar menghasilkan kadar aliran tertentu, sehingga peralatan boleh memandu kuat ke aliran apabila ia digunakan, sehingga lumpur boleh dipindahkan. Dalam bentuk prinsip pompa lumpur selam, ia sebenarnya agak mudahPerlawanan antara bekalan kuasa dan permintaan masih terkemuka dalam tahun-tahun terakhir, yang pasti merupakan peluang untuk ia dan industri generator. Dalam pam air dan generator, terutama   Selain itu, kebocoran bahan bakar, letupan dan racun, dan konsekuensinya tidak dapat dibayangkan.


Keseronokanpompa lumpur tenggelam shaftPengenalan kepada tindakan perlindungan



   Kesimbangan.Pemeriksaan proses,   Pompa lumpur menegak adalah produk awal. Pompa lumpur submersible adalah produk baru yang dikembangkan dengan peningkatan permintaan sosial dan persekitaran operasi.   Jenis enjin untuk pompa sumur dalam   Apa yang diketahui adalah penyegelan bekas. Segel itu mudah dipasang dan disimpan,KeseronokanQuotat,KeseronokanWQ submersible pump parameters, stabil dan boleh dipercayai,KeseronokanPompa paipel, tetapi harganya cukup mahal.Keseronokan   Tambahan, pompa pembuangan biasanya dipandu oleh motor, yang juga memerlukan beberapa kuantiti og masa bila menyala dan dimatikan, jadi sebenarnya, ia c   Air mengalir ke dalam bearing merusak bearing.   pompa sampah selam sering digunakan untuk mengangkut sampah yang mengandungi partikel-partikel kuat jadi perlawanan memakai saluran paip juga perlu dianggap.

0 Balasan   |  sehingga 2024-04-13 01:43:52 | 24 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian