ZhlobinBerapa harga pengubah 2000kVAApa pengetahuan

122HP117294921   ·  2023-01-26 00:09:34   ·   Mesin dan peralatan industri

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.Syarikat pengubah minyak terjunZhlobin,Seharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).Thanatpin, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi,ZhlobinModel dan parameter pengubah kuasa, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.


ZhlobinBerapa harga pengubah 2000kVAApa pengetahuan



Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.Peringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK],ZhlobinKeperluan untuk bilik pengubah terbenam minyak, perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?Kepastian Kualiti,Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.


ZhlobinBerapa harga pengubah 2000kVAApa pengetahuan



Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat,ZhlobinPembuat pengubahsuaian jenis kotak, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.Pengurusan kualiti rantai bekalan,Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.Pembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal,Manufacturing process and steps of dry-type transformerGaris sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

3 Balasan   |  sehingga 2023-01-26 00:09:34 | 142 Pandangan

Syarikat Pembuatan Peralatan Saluran Paip Longshun 2023-01-26 09:33:21 sokongan  0 | menentang  0

Dalam jangkaan, saya akhirnya menunggu kekasih saya ZhlobinBerapa harga pengubah 2000kVA, saya doakan bos perniagaan dan kekayaan yang makmur!

Syarikat Wire Mesh Hengtian 2023-01-26 08:47:09 sokongan  0 | menentang  0

ZhlobinBerapa harga pengubah 2000kVA Sangat bagus, tetapi syarikat logistik lebih perlahan, tetapi produknya sangat bagus, o(∩_∩)o...

Peralatan khas untuk perlindungan alam sekitar 2023-01-26 07:56:00 sokongan  0 | menentang  0

Ia benar-benar ujian dan menunggu. Saya akhirnya menunggu selama 3 hari ZhlobinBerapa harga pengubah 2000kVA untuk tiba, kualiti pembukaan sangat baik
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian