Gao WenApa syarikat pemasangan penyimpanan sejukRingkasan pengetahuan

632HP195506591   ·  2023-01-09 13:52:42   ·   tenaga

Pemasangan peralatan pendinginan. Sistem pendinginan penyimpanan sejuk termasuk penguap dan unit diluar penyimpanan sejuk. Semua peralatan akan dipasang sesuai dengan spesifikasi pembinaan, dan tindakan perlindungan yang sesuai akan diambil untuk peralatan yang dipasang.Selepas storan sejuk di sudut dipasang, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, teknologi lanjut, ujian ketat, harga yang lebih cenderung dan lebih keutamaan. Selamat datang untuk berkonsultasi. Perhatikan kesempatan dan keseluruhannya.Gao Wen,Semua sambungan peralatan akan ditetapkan dengan paip wayar dan ditetapkan dengan klip. paip wayar PVC akan diikat dengan lem, dan lubang paip akan ditutup dan dibungkus dengan pita melekat.Temperatur beku cepat digunakan secara luas. Terdapat banyak jenis suhu dalam kedai beku cepat, dan suhu berbilang atau suhu ganda boleh diselesaikan untuk memenuhi keperluan pelanggan yang berbeza. Fenomena cacat: arus unit besar dan tenaga terlalu rendah; Kabel lepas; Tekanan unit melebihi tekanan nilai; inti pemisahan minyak telah diblokir; Gagal peranti; Gagal hos; Ralat motor utama; Fenomen ralat: unit tidak boleh dimulakan dan fuse rosak; Switch suhu rosak; Kabel lepas; Reli panas tindakan motor utama; Reli panas motor penggemar penyimpanan sejuk bertindak; Pengubah rosak; Tiada input kuasa (unit); Gagal tidak dibuang (unit); Aktuator rosak.Liege,Untuk memastikan keselamatan pembangunan dan operasi penyimpanan sejuk, turun dan pelepasan udara: apabila terdapat filem minyak tebal dan papan penyimpanan atas poliuretan (tebal mm) mempunyai jangkauan m.Pelepasan minyak biasa, mm dalam kolam pembakaran untuk menjaga keperluan suhu ditetapkan, suhu pembakaran akan menurun dengan [UNK] dan konsumsi kuasa akan meningkat dengan lebih dari ; Apabila skala pada dinding paip air dalam kondensator mencapai mm suhu kondensasi akan meningkat [UNK] dibandingkan dengan suhu asal, dan konsum kuasa akan meningkat. Apabila sistem pendinginan dicampur dengan gas yang tidak kondensasi dan tekanan sebahagian ia mencapai . mpa, konsum kuasa akan meningkat sekitar . Ia boleh dilihat bahawa ia sejukIsolasi lantai penyimpanan sejuk kecil struktur penyimpanan sejuk kecil biasanya dipanggil permukaan, iaitu, atas, dinding dan tanah dibuat dari plat baja warna / baja tidak stainless dengan tebal poliuretan yang sesuai dan bahan isolasi lain, kerana muatan dan lepaskan penyimpanan sejuk kecil sering dikendalikan secara manual daripada forklift. Of course, if the height of the warehouse is high and the forklift is required for warehousing, loading and unloading, the insulation board is not recommended for ground insulation, but the ground needs to be insulated separately like the ground insulation sample of medium-sized cold storage.


Gao WenApa syarikat pemasangan penyimpanan sejukRingkasan pengetahuan



Kerana lembaran poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik, ia boleh mengurangi tebal sampul bangunan dan meningkatkan kawasan penggunaan di dalam bawah keperluan pengisihan panas yang sama.Nilai ditetapkan bagi pelbagai peranti perlindungan unit telah disesuaikan oleh kilang. Pengguna tidak dibenarkan untuk mengubahnya sesuai kehendak.Tindakan jaminan teknikal untuk pemasangan penyimpanan sejuk: semasa produksi di workshop produksi,Gao WenDi mana penyimpanan sejuk besar, produksi akan dilakukan secara ketat sesuai dengan peraturan operasi yang dinyatakan dalam operasi kualiti ISO, aplikasi pemeriksaan diri dan pemeriksaan akan dilakukan untuk memastikan kadar laluan kilang adalah, dan produk yang tidak kualifikasi tidak dibenarkan meninggalkan kilang.Kost penghasilan,Dinding lebar, cahaya dan tipis mempunyai keuntungan berat ringan, span besar dan muatan tinggi kerana bulu ketat poliuretan bertindak sebagai bahan struktur pada masa yang sama. Plat sandwich poliuretan yang lebih tipis boleh memenuhi persediaan yang berkaitan dengan batas konsumsi tenaga bangunan, yang membolehkan penggunaan plat yang lebih tipis semasa bangunan dan menyimpan ruang bangunan.Penyimpanan sejuk perubatan telah digunakan secara luas dalam industri. Untuk penggunaan projek penyimpanan sejuk perubatan kita mesti gabungkan prestasi produk dan menyimpannya mengikut suhu dan kelembapan yang diperlukan oleh produk. Kotak suhu automatik juga perlu digunakan diluar penyimpanan sejuk produk. Pada masa yang sama, pegawai pengurusan mesti akrab dengan langkah operasi projek penyimpanan sejuk perubatan.Jika terdapat lebih banyak udara atau minyak bekas sejuk dalam penapis, kesan pemindahan panas akan dikurangkan: sekali lagi minyak bekas sejuk dipasang ke permukaan dalaman tabung pemindahan panas penapis, koeficien pemindahan panas akan dikurangkan. Sama seperti, jika terdapat lebih banyak udara dalam tabung pemindahan panas, kawasan pertukaran panas penapis akan dikurangkan, efisiensi pemindahan panas akan dikurangkan secara signifikan, dan kadar turun suhu gudang akan memperlambat.


Gao WenApa syarikat pemasangan penyimpanan sejukRingkasan pengetahuan



Keperluan untuk peralatan pendinginan dalam gudang beku cepat: penyegelan ketat gudang beku cepat jelas berbeza dari gudang beku cepat biasa. Oleh itu, bagaimana untuk menutup peralatan pendinginan adalah kunci. Pertama-tama, semua saluran paip dinding mesti dilengkapi dengan lengan, saluran paip balik air yang mengalir beku mesti dilengkapi dengan segel air bengkok U, dan saluran paip yang mengalir dan balik beku utama diluar gudang mesti dilengkapi dengan port penuh udara untuk menghalang gas di gudang daripada dipompa keluar dari gudang dengan tekanan negatif. Selain itu, disebabkan penyegelan yang baik dari gudang beku cepat, julat fluktuasi set suhu gudang tidak sepatutnya terlalu besar untuk mencegah tekanan positif dan negatif berlebihan daripada merusak tubuh gudang.Servis yang hebat,The selection of equipment for the construction of equipment cold storage is closely related to the size, it shall be beautiful and color. Tiada ketinggian salib ketinggian saluran paip.The quick-frozen warehouse is easy to load and unload. All the plates and walls of the quick-frozen warehouse are produced by molds. You can choose tens of millions of products. Professional cold storage installation, installation of cold storage, cold storage construction, fruit preservation cold storage,Gao WenPengurusan perubatan, medical cold storage and transaction safety are guaranteed. Through internal concave convex groove connection, loading, unloading and handling are convenient. The installation period is short. Small and medium-sized cold storage can be delivered in - days,Gao WenTempat yang bagus untuk memasang penyimpanan sejuk kecil, Tubuh perpustakaan boleh digabung, dipisahkan atau ditambah atau dikurangi mengikut keperluan pengguna.Gao Wen,Selepas disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan, produk perubatan ventilasi juga boleh mengeluarkan beberapa bau. Apabila bau ini disimpan dalam kuantiti tertentu, kita mesti melaksanakan ventilasi biasa dalam proses penggunaan sehari- hari, supaya mengurangkan masa penyimpanan produk. Jika projek penyimpanan sejuk perubatan menggunakan pendinginan tabung baris, imej beku mungkin muncul selepas penggunaan selama beberapa masa. Jika kita tidak melumpuhkan masa, ia juga akan mempengaruhi kesan. Oleh itu, saya harap anda mesti memperhatikan penghapusan.Gudang biasa beku-cepat kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan dengan suhu gas rendah (ammonia atau Freon)Teknologi bulu poliuretan dengan kestabilan kuat membuatnya mempunyai prestasi ikatan yang lebih baik. Kombinasi kuat bulu poliuretan yang ketat dan lapisan pembawa adalah premis asas untuk memastikan kestabilan lapisan izolasi luaran. Ianya, dalam keadaan suhu setempat dan kelembapan yang tidak baik, ia boleh mengandungi berbagai muatan dalaman dan luaran bergabung seperti tenaga angin, berat badan diri dan kolasi normal, dan lapisan izolasi masih tidak berpisah dan jatuh dari lapisan pembawa dan tetap stabil dalam keadaan.

4 Balasan   |  sehingga 2023-01-09 13:52:42 | 211 Pandangan

taiji trading co. 2023-01-09 14:01:56 sokongan  0 | menentang  0

Adakah anda mempunyai Gao WenApa syarikat pemasangan penyimpanan sejuk? Gao WenApa syarikat pemasangan penyimpanan sejukBerapa harga spot

Fuji Trading Co., Ltd. 2023-01-09 15:00:36 sokongan  0 | menentang  0

Kualiti sangat bagus, sangat bagus, Gao WenApa syarikat pemasangan penyimpanan sejuk sama seperti gambar, pembungkusan dan kualiti juga sangat baik,

Kertas khusus dan perniagaan import dan eksport 2023-01-09 14:57:14 sokongan  0 | menentang  0

Sudah tentu, anda mendapat apa yang anda bayar, Gao WenApa syarikat pemasangan penyimpanan sejuk sangat bagus, kualitinya sangat baik, terima kasih!

Jualan Pakaian Bulu 2023-01-09 14:35:38 sokongan  0 | menentang  0

Benar-benar penjual yang baik. Saya perlu mencari anda jika saya mempunyai permintaan Gao WenApa syarikat pemasangan penyimpanan sejuk ini pada masa hadapan!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian