Santa Catalina pinuraPemasangan penyimpanan sejuk makanan beku cepatPrinsip kerja dan kaedah aplikasi bagi

632HP195506591   ·  2023-01-07 01:52:40   ·   tenaga
Santa Catalina pinuraPemasangan penyimpanan sejuk Telefon,

Apabila menggunakan penyimpanan sejuk, cuba untuk menjaga tanah bersih dan profesional pemasangan penyimpanan sejuk,Pemilihan penyimpanan sejuk adalah sangat penting untuk penyimpanan sejuk, kerana penyimpanan sejuk adalah berbeza dari penyimpanan sejuk biasa. Suhu dalam penyimpanan sejuk biasanya rendah, dan suhu udara, kemanusiaan dan keperluan persekitaran relatif tinggi. Apabila memilih penyimpanan sejuk, perhatian mesti dipilih penyimpanan sejuk dengan suhu yang lebih baik. Jika pemilihan penyimpanan sejuk tidak baik, suhu dalam penyimpanan sejuk adalah sukar untuk, yang mudah menyebabkan kerosakan produk dalam penyimpanan sejuk,Santa Catalina pinuraPemasangan penyimpanan sejuk dan beku cepat berfungsi, atau pemampat sejuk dalam penyimpanan sejuk sering berfungsi, membuang lebih banyak sumber dan meningkatkan biaya.Santa Catalina pinura,Bersihkan arah penggemar dan gantikan minyak.Penyimpanan sejuk mempunyai kestabilan yang kuat. Teknologi bulu poliuretan membuatnya mempunyai prestasi ikatan yang lebih baik. Kombinasi kuat bulu poliuretan yang ketat dan lapisan pembawa adalah premis asas untuk memastikan kestabilan lapisan izolasi luaran. Ianya, dalam keadaan suhu setempat dan kelembapan yang tidak baik, ciri-ciri penyimpanan sejuk masih tidak terpisah dan jatuh dari lapisan pembawa dan tetap stabil dalam keadaan normal.Augsburg,Beberapa tindakan pencegahan jambatan sejuk akan diambil di pergerakan antara papan pengisihan poliuretan.Kestabilan dimensi bagi bulu bahan pengisihan panas poliuretan: bahan bulu poliuretan penyimpanan sejuk akan berubah dalam saiz (biasanya berkurang) apabila ia berubah dengan tajam pada suhu atau pada suhu rendah untuk masa yang panjang. Perubahan saiz sering dicerminkan dalam pecahan atau jatuh, yang akan mempengaruhi penggunaan biasa penyimpanan sejuk. In addition to the regular performance test of simulation, polieter yang biasanya digunakan dalam bahan semburah mengandungi bilangan besar komponen fungsional, dan bilangan besar struktur linear terbentuk selepas reaksi susah untuk stabil pada suhu rendah; Penggunaan ejen penyesuaian tenaga juga meningkatkan kesetabilan dimensi foam; Polieter terpilih mengadopsi katalis dalam tahap produksi, dan reaksi selesai, sehingga polieter menjaga kadar reaksi tinggi (iaitu, ia boleh bereaksi sepenuhnya dengan bahan hitam); Untuk mencapai tiada deformasi di permukaan bulu, beberapa penghasil menambah komponen yang boleh terbuka ke bahan bulu, there is no temperature compensation tetapi ini mengorbankan prestasi pengisihan panas bulu bahan pengisihan panas penyimpanan sejuk poliuretan.Ia dilengkapi dengan kompensasi suhu untuk secara automatik menyesuaikan suhu air. The water temperature of ultrasonic atomization is - degrees. If our humidifier is connected with the warehouse, even in the work, the water temperature is low


Santa Catalina pinuraPemasangan penyimpanan sejuk makanan beku cepatPrinsip kerja dan kaedah aplikasi bagi



Suhu dan kelembapan dalam gudang akan disimpan secara seragam tanpa bergerak; Cuba selesaikan makanan di gudang pada satu masa.Lubang antara kipas pendingin dan plat penyimpanan mesti lebih besar daripada tebal kipas pendingin.Features of quick freezing warehouse: the quick freezing technology is advanced, the frost free quick freezing method is adopted, the famous brand compressor and refrigeration accessories are configured, and the automatic freeze is adopted. The method can only be used by microcomputer. Sistem pendinginan mengadopsi pendingin hijau,Fenomen ralat: semasa tinggi atau tergesa-gesa semasa unit permulaan, dan masalah penyunting udara pengguna; Tengah masukan terlalu rendah; Selang penukaran sudut bintang terlalu pendek (sepatutnya ~ saat); Kegagalan silinder hidraulik (tiada reset); Kegagalan valv masuk (terbuka atau terperangkap terlalu besar); Loose wiring; Gagal hos; Ralat motor utama; Reli masa TR rosak (unit reli).Keperluan untuk peralatan pendinginan dalam gudang beku cepat: penyegelan ketat gudang beku cepat jelas berbeza dari gudang beku cepat biasa. Oleh itu, semua saluran paip dinding mesti dilengkapi dengan lengan, saluran paip balik air yang mengalir beku mesti dilengkapi dengan segel air bengkok U, dan saluran paip yang mengalir dan balik beku utama diluar gudang mesti dilengkapi dengan port penuh udara untuk menghalang gas di gudang daripada dipompa keluar dari gudang dengan tekanan negatif. Selain itu, disebabkan penyegelan yang baik dari gudang beku cepat julat fluktuasi set suhu gudang tidak sepatutnya terlalu besar untuk mencegah tekanan positif dan negatif berlebihan daripada merusak tubuh gudang.Tindakan kecemasan semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan, ia juga boleh menghadapi kegagalan kuasa atau kegagalan kuasa. Sebenarnya, kebanyakan projek penyimpanan sejuk perubatan akan dilengkapi dengan peralatan kecemasan, sehingga projek penyimpanan sejuk perubatan boleh mencapai kesan bekalan kuasa normal. Bila suhu automatik atau sistem pengawasan kemanusiaan tidak normal, pintu penyimpanan sejuk sepatutnya ditutup pada masa, Jadi untuk tidak mengekspos lebih banyak pengkondisi udara, yang menyebabkan masalah yang sepadan dalam kualiti produk yang disimpan. Projek penyimpanan sejuk perubatan juga mempunyai sistem penyelamatan diri dalam masa. Jika suhu penyimpanan sejuk melebihi had, sistem penyejukan sistem juga akan diaktifkan. Apabila suhu kembali kepada normal, ia akan dimatikan secara automatik.


Santa Catalina pinuraPemasangan penyimpanan sejuk makanan beku cepatPrinsip kerja dan kaedah aplikasi bagi



Tidak peduli sama ada penyimpanan sejuk makanan atau penyimpanan beku cepat digunakan, ia tidak dapat dihindari bahawa akan ada beberapa kesalahan kecil. Jangan gugup apabila ada masalah. Anda boleh mencari atau menghapuskan masalah menurut pengetahuan yang diajarkan hari ini.Proses aplikasi,Kemudahan skema reka: reka gudang beku-cepat tidak boleh dianggap sebagai tentu. Banyak faktor penghalang patut dianggap. Dalam praktik, skema reka-reka yang masuk akal patut diberikan mengikut syarat setempat. Contohnya, gudang beku-beku-cepat skala besar yang saya bina untuk keluarga saya patut disejukkan dengan ammonia secara teori, kerana kapasitas pendinginan pendinginan ammonia besar, dan saya mendapati bahawa ia murah untuk mereplikasikan sejuk melalui penyelidikan medan sebenar.Bagaimanapun, disebabkan kuasa kerja yang tinggi dan penghancuran tidak lengkap, ia mempunyai keterangan.Struktur penyimpanan sejuk kontemporari berada dalam trenden pembangunan penyimpanan sejuk bangunan yang telah dipabrik. Ia dibuat ke komponen yang telah dipabrik penyimpanan sejuk termasuk penghalang uap dan plat pengisihan panas untuk memastikan pemasangan di lokasi. Keuntungannya ialah pembangunan projek adalah selesa, cepat dan bergerak, tetapi kos projek adalah relatif tinggi.Santa Catalina pinura,Apabila pemindahan ammonia panas atau pemindahan elektrik dipilih sebagai peminat pendinginan, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk,Santa Catalina pinuraPemindahan storan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, keselamatan, perlindungan persekitaran dan ekonomi! Produk ini dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai. Penjejakan dan pengisihan panas elektrik boleh dipilih untuk saluran paip pemotong dan pembuangan lokasi gudang.Penggunaan penyimpanan sejuk skala besar adalah secara alami sangat ketat dalam pemasangan dan pemilihan bahan. Oleh itu, di hadapan situasi yang mungkin di atas, kita boleh secara ketat skrin bahan papan pengasingan penyimpanan sejuk yang dapat mengurangi atau menyelesaikan masalah di atas. Namun, pada masa ini, terdapat banyak medan menggunakan papan pengisihan penyimpanan sejuk, jadi perincian persekitaran penggunaan patut dianggap untuk membuat kayu banyak produk seperti itu di pasar.On the basis of cold storage and preservation, the quick-frozen warehouse increases the regulation of gas composition, inhibits the respiration of fruits and vegetables, delays their metabolic process, better maintains the freshness and commercial quality of fruits and vegetables and prolongs the storage period and shelf life of fruits and vegetables. Secara umum, penyimpanan atmosfer terkawal buah boleh memperpanjang masa penyimpanan dengan & mdash; Tiga kali atau lebih. OK, apa piawai gudang beku cepat?

4 Balasan   |  sehingga 2023-01-07 01:52:40 | 139 Pandangan

Deliyuan Fiberglass Products Co., Ltd. 2023-01-07 10:03:52 sokongan  0 | menentang  0

Saya akan membelinya pada masa hadapan Santa Catalina pinuraPemasangan penyimpanan sejuk makanan beku cepat dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!

Syarikat Perdagangan Produk Elektronik Huike 2023-01-07 11:09:29 sokongan  0 | menentang  0

Tanya, boleh saya hantar Santa Catalina pinuraPemasangan penyimpanan sejuk makanan beku cepat spesifikasi khusus, izinkan saya menghubungi anda.

perabot berek 2023-01-07 09:29:06 sokongan  0 | menentang  0

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini Santa Catalina pinuraPemasangan penyimpanan sejuk makanan beku cepat sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

Pembaikan Jambatan Beg Udara Getah 2023-01-07 11:09:52 sokongan  0 | menentang  0

Baru beli Santa Catalina pinuraPemasangan penyimpanan sejuk makanan beku cepat, mutu kerja lagi teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian