San Jose LajasPipa kuasa dua galvanized DN125Perubahan corak pasar

256HP158312377   ·  2022-09-03 00:18:36   ·   Bahan binaan

Tuba kuasa dua untuk pengangkutan cair (gbt-) adalah tub kuasa dua umum untuk pengangkutan air, minyak,San Jose LajasVideo penyelesaian paip kuasa dua galvanized, gas dan cair lain.Steel for construction and engineering according to the classification of use without phase transformation or partial phase transformation of square tube: A. ordinary carbon structural steel; b. baja struktur legasi rendah; c. Kekuatan besi.San Jose Lajas,Kestabilan dimensi bagi tabung kuasa dua dengan ketepatan tinggi, ketepatan yang diperlukan adalah tinggi, jadi kestabilan dimensi mesti dikekalkan. Sebab pengalihan dalam udara dan kelajuan pendinginan perlahan, ia mempunyai kesan kesetabilan dan akan meningkatkan bilangan tabung kuasa dua yang tersisa di dalamnya sehingga ia mesti pendinginan; Kurangkan deformasi pemadaman kerana tabung kuasa dua adalah licin, ia mudah untuk deformasi semasa pemadaman, jadi deformasinya mesti dikawal secara ketat. Perubahan panas adalah proses kunci. Dalam proses pemadaman dan pendinginan, plasticiti sejuk mesti diselesaikan pada masa, pemadaman mandi panas atau pendinginan minyak untuk masa tertentu mesti dilakukan untuk melaporkan penyesuaian panas.Stage ( & mdash; )Basyun, uap dan gas petroleum cair.Pipa kuasa dua untuk pengeboran inti berlian (gb-) adalah paip kuasa dua untuk paip pengeboran rod inti dan kasing untuk pengeboran inti berlian.Kekuatan kesan bertindak pada bahagian-bahagian dengan kelajuan besar dipanggil muatan kesan. Ia adalah khusus dalam produk dan sumber-sumber yang boleh dikembalikan. Bisnes ia termasuk: tabung kuasa dua, tabung kuasa dua yang tidak senyap, tabung kuasa dua galvanized dan tabung galvanized. Kekuatan logam di bawah muatan kesan dipanggil kuasa kesan.


San Jose LajasPipa kuasa dua galvanized DN125Perubahan corak pasar



Plastik plastik QB kuasa dua merujuk kepada kemampuan bahan logam untuk menghasilkan deformasi plastik (deformasi) tanpa deformasi di bawah muatan.Dalam bentuk kerja panas, mengganggu berulang-ulang dan berguling berbilang-arah ingot tidak hanya boleh mengurangi tahap segregasi karbid dalam tabung kuasa dua, tetapi juga meningkatkan anisotropi besi.Kerana bilet hijau boleh ditekan ke dalam mana-mana bentuk, ia mudah untuk menyalur tabung kuasa dua ke dalam produk yang sukar.Kekerjaan Meticulous,San Jose LajasHot dip galvanized rectangular square pipe, bilet pelbagai pelbagai pelbagai pelbagai pelbagai pelbagai pelbagai pelbagai tabung persegi lurus. Secara umum, besi merujuk kepada besi yang digulung ke dalam berbilang tabung kuasa dua. Steel paip kuasa dua milik logam besi, tetapi besi tidak sepenuhnya sama dengan logam besi.Tuba kuasa dua untuk pengedar tekanan rendah dan tengah (gb-) adalah tub kuasa dua karbon struktur besi berguling panas dan dicat sejuk (berguling) untuk tub uap yang hangat super, tub air mendidih untuk pengedar tekanan rendah dan tengah-tengah struktur berbeza dan tub uap yang hangat super tub asap yang besar, tub asap kecil dan tub batu tebing lengkung untuk pengedar lokomotif. Tuba kuasa dua untuk pengedar tekanan tinggi (gb- ialah baja karbon berkualiti tinggi, baja legasi dan tabung persegi baja yang bertentangan panas yang tidak bersih untuk permukaan pemanasan kotak tub air dengan tekanan tinggi dan di atas. Tabung persegi tekanan tinggi untuk peralatan fertilizer kimia (GB - adalah baja struktur karbon berkualiti tinggi dan tabung persegi baja legasi yang sesuai untuk peralatan kimia dan saluran paip dengan suhu kerja - ~ [UNK] dan tekanan kerja ~ mA.Besi legasi: A. besi legasi rendah (kandungan unsur legasi keseluruhan & le; %); b. Besi selai tengah (kandungan unsur selai keseluruhan > ~ %); c. Besi seting tinggi (kandungan unsur seting total > %).


San Jose LajasPipa kuasa dua galvanized DN125Perubahan corak pasar



C. besi prestasi istimewa: (a) besi yang tidak stainless dan resistant asad; (b) besi yang menentang panas; (c) baja selai pemanasan elektrik; (d) baja elektrik; (e) Mangan yang tinggi memakai baja tahan.Pembangunan potensi,Tubu persegi palsu dan terkenal mudah untuk dicakar, kerana peralatan pembuat bahan palsu dan terkenal mudah untuk menghasilkan burrs dan menggaruk permukaan tub persegi. Garisan dalam mengurangkan kekuatan tabung kuasa dua.Selepas rawatan RH, besi cair patut diberi makan dengan garis Si Ca apabila suhu besi cair tinggi. Pada masa ini, rawatan kalsium boleh mengurangkan segregasi sulfur dalam proses penyesalan kemudian.Perlu dicatat bahawa kedudukan cakera dari garis kalibrasi boleh disesuaikan mengikut diameter kuasa, dan R dan R boleh sama atau berbeza.San Jose Lajas,Kekerasan Brinell (HB),San Jose LajasPipa galvanisasi api, Kekerasan Rockwell (HRC) dan Kekerasan Vickers (HV) biasanya digunakan.The other is designed with deformation angle, which can be regarded as DEG from round tube to square tube; Ke & deg; Bengkung deformasi sudut, jadi sudut deformasi & theta; Ia boleh mencerminkan dengan tepat darjah deformasi sudut dan pinggir. Dalam proses desain, mempertimbangkan pengaruh ketepatan dimensi dan pengkerasan logam, distribusi sudut deformasi biasanya lebih besar pada permulaan dan tengah lewat, dan kemudian secara perlahan-lahan menurun. Dalam laluan yang terbentuk secara langsung oleh persimpangan lengkung, bahagian filet paip kosong tidak boleh diisi dengan laluan, jadi perimeter laluan berbeza dari perimeter paip kosong. Untuk memastikan ketepatan dimensi, bahagian filet laluan perlu diperbaiki dan dihitung. Oleh itu, kaedah ini mempunyai ketepatan desain yang lebih tinggi daripada kaedah lain. Namun, disebabkan jumlah besar pengiraan ulang, kaedah ini lebih sesuai untuk desain lulus oleh komputer. Jika and a menggunakan bingkai yang membentuk kedua- dua secara mengufuk dan menegak, anda boleh menggunakan secara langsung sudut deformasi & theta; Lanjutkan rancangan.Besi prestasi istimewa: A. besi yang tidak stainless dan resistant asad; b. baja tahan panas: termasuk baja tahan oksidasi, baja kuat panas dan baja valv udara; c. baja selai pemanasan elektrik; d. Pakai baja resisten; e. baja suhu rendah; f. Besi elektrik.

0 Balasan   |  sehingga 2022-09-03 00:18:36 | 175 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian