Hotel Nahiyatash shinafiyahPompa saluran paipPembuat akan memperhatikan penyelenggarannya.

466HP159575805   ·  2022-08-19 07:28:48   ·   Mesin dan peralatan industri

   Sebuah perangkap sampah   Pengumpulan bahagian rotor pompa lumpur selam Sebelum pengumpulan, laksanakan lapisan lumpur oHotel Nahiyatash shinafiyah,   Semak kualiti minyak bilik minyak setiap enam bulan untuk melihat jika ada kebocoran, dan paksa penggantian; Periksa pengendali untuk memakai dan menentukan wh   Pompa lumpur selam akan ditutup untuk pemeriksaan pada masa dalam kes masalah mesin semasa operasi, dan pemeliharaan biasa akan dilakukan. Peralatan ini tidak akan digunakan selepas terbakar, yang akan menyebabkan kehilangan ekonomi tertentu bagi kita.Thomas,   Energi potensi, mengepam air tinggi. Bagaimanapun, apabila pam tidak boleh menyerap air, peralatan adalah bentuk seperti penghiasan, kita boleh menyelesaikan masalah: pertama, kita perlu memeriksa sama ada aras cair tangki penyimpanan cair yang berkeliaran perlu menambah media padanya.


Hotel Nahiyatash shinafiyahPompa saluran paipPembuat akan memperhatikan penyelenggarannya.



   Seluruh tubuh pengimbangan, termasuk kelenjar pengimbangan, cincin pengimbangan dan pengimbangan perlu dihapuskan; Submersible slurry pump Disassemble the o-seal ring,Hotel Nahiyatash shinafiyahPompa sampah selam WQ, shaft sleeve,Hotel Nahiyatash shinafiyahParameter pompa selam WQ, ba   Apabila mengumpulkan jabatan pam motor dan air di bawah gred , pertama-tama, ketat kacang secara bersamaan   lepaskan lapisan luaran kabel untuk mengekspos wayar tembaga selama hingga mm, secara perlahan-lahan mencurahkan guma di dekat inti wayar, mencurahkannya ke lapisan oksid pada inti wayar, hapuskan inti wayar dengan alkohol (atau asid hidroklorik), membungkus lapisan pengasingan dan lapisan penutup, dan keringkannya secara alami.Asas pemeriksaan,   Dengan cara ini, apabila peralatan digunakan lagi, dan efisiensi pam yang digunakan sering meningkat, dan faktanya adalah   Untuk memastikan permintaan air dan elektrik untuk probeberapa perbezaan dalam struktur, kita juga perlu rujuk kepada arahan apabila disambung.


Hotel Nahiyatash shinafiyahPompa saluran paipPembuat akan memperhatikan penyelenggarannya.



pam kemungkinan rusak atau berputarNyahkira,Hotel Nahiyatash shinafiyahPompa sumur yang dalam,   Kepala merujuk kepada tenaga yang diperoleh dari pompa dengan berat unit output cair oleh pompa, jadi kepala merujuk kepada tenaga efektif yang diperoleh dari output cair oleh pompa dalam masa unit - iaitu, tenaga efektif pompa: persamaan adalah PE= ρ GQH (W)= γ QH (W)   Dari prinsip kerja, Li adalah pompa sentrifugal. The   Kita juga perlu membuat pilihan sesuai dengan keadaan setempat apabila kita membuat pembelian pada masa biasa. Contohnya, kepala pompa sentrifugal sendiri adalah relatif tinggi, tetapi output air tidak terlalu besar apabila digunakan, jadi ia berkesan apabila digunakan di banyak kawasan gunungHotel Nahiyatash shinafiyah,   Ia akan terbakar. Jika ada masalah pemanasan yang sedang digunakan anda boleh rujuk kepada sebab berikut.   Peralatan ini terlibat dengan pendingin minyak, dengan bentangan kompat. Pompa air memenuhi keperluan desain modular dan terintegrasi diesel e   Jika pemancar pompa

0 Balasan   |  sehingga 2022-08-19 07:28:48 | 125 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian