JacmelSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringUntuk memperbaiki acuan

122HP117294921   ·  2022-07-26 21:59:14   ·   Mesin dan peralatan industri

Manufacturing process and steps of dry-type transformerIsolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.Jacmel,Apabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P, efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi, ia dipanggil kehilangan tembaga.Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).Tamiyah,Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:


JacmelSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringUntuk memperbaiki acuan



Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.Prinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi, tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal, aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik), Jadikan kola utama menginduksi tekanan magnetik (atau semasa).Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.Keperlukan pemasangan,Sebelum aplikasi bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin,JacmelPengubah distribusi minyak tenggelam 10kV, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).Sebelum aplikasi,JacmelVideo penutup pengubah minyak yang ditenggelamkan, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.


JacmelSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringUntuk memperbaiki acuan



Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paipmarket,Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.Apabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.Jacmel,Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT,JacmelPower supply high frequency transformer, proses perawatan permukaan dan standar kualiti tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

3 Balasan   |  sehingga 2022-07-26 21:59:14 | 225 Pandangan

Syarikat Dagangan Shangfeng Yige 2022-07-26 23:49:36 sokongan  0 | menentang  0

JacmelSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis kering Barang sudah sampai, lebih baik dari yang anda lihat dalam gambar!

Ruixin Electronics Co., Ltd. 2022-07-27 07:23:51 sokongan  0 | menentang  0

Saya akan mencari awak lagi lain kali saya mempunyai peluang.

perabot berek 2022-07-26 22:56:49 sokongan  0 | menentang  0

Buat iklan untuk anda, kawan-kawan: Produk JacmelSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis kering ini sangat bernilai.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian