CrudimBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejukRequirements for various value materials

632HP195506591   ·  2024-04-19 01:05:28   ·   tenaga
CrudimPemasangan pembuat storan sejuk, permukaan papan akan dipadam bersih. Jika terdapat sebarang goresan, ia akan dilakukan. Tiada goresan yang jelas di permukaan papan.Titik penyimpanan sejuk multi-tingkat: kecil, yang boleh menyelamatkan tanah; Apabila kapasitas penyimpanan sama, sehingga konsumsi sejuk boleh dikurangkan, konsumsi kering makanan boleh dikurangkan, dan kost mesin dan peralatan dan operasi dan pengurusan boleh dikurangkan sesuai dengan itu. Pada masa yang sama, disebabkan penyimpanan bahan pengasingan panas kost pembinaan awam per kawasan unit rendah dan kost pelaburan kecil; Lokasi tingkat berbilang boleh masuk akal, seperti bilik sejuk boleh digunakan sebagai bilik simpanan sejuk, loteng di tingkat atas boleh dibangun ke dalam bilik pembuatan ais, dll.Crudim,Lokasi pemasangan gudang penyimpanan segar akan berada di tempat yang stabil dan selesa; (Jika ia adalah petani buah tempatan, ia patut dipasang berhampiran sumber buah)Penyimpanan sejuk, muatan berlebihan kompressor, kekurangan pendingin, tekanan rendah terlalu rendah, penerimaan udara berlebihan penghalangan kompressor.Viseu,Isolasi lantai penyimpanan sejuk ukuran-tengah struktur penyimpanan sejuk ukuran-tengah adalah apa yang kita sering panggil permukaan, iaitu, atas dan dinding dibuat dari plat baja warna / baja tidak stainless dengan tebal poliuretan yang sesuai dan bahan-bahan isolasi lain, sementara tanah perlu diisolasi secara terpisah. Pada masa ini, operasi umum di pasar adalah: meletakkan tanah dengan papan ekstrus XPS, meletakkan bukti basah dan mengisolasi materi SPS di atas dan di bawah papan ekstrus secara berdasarkan, dan kemudian menuangkan beton atau beton kuat.Pengeluaran di pintu keluar ventilator pendinginan, pengeluaran pendingin volatil dan pengeluaran jalan gudang pendinginan yang menyimpan makanan atau minuman tidak boleh secara segera tersambung dengan perisian sistem saluran saluran air hujan dan pipa sampah, tetapi pengeluaran langsung akan diterima. Untuk pembuangan air (mencair) setiap lapisan dalam penyimpanan sejuk lapisan ganda peralatan valv exhaust akan ditetapkan di hadapan pengangkat utama untuk pembuangan air (mencair).The water tank is designed to be separated from the machine body and is double-layer. It will not drip due to condensation caused by internal and external temperature difference. It can be interlocked with the refrigeration system, that is, it will not be humidified during refrigeration to prevent serious frosting of the fan.


CrudimBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejukRequirements for various value materials



Keperlawanan deformasi yang kuat, tidak mudah untuk retak, lembut, tetapi juga mempunyai resistensi beku-meluah yang baik dan prestasi penyorban bunyi. Dalam keadaan penggunaan dan penyelamatan biasa, umur perkhidmatan rata-rata struktur isolasi poliuretan bubur ketat boleh mencapai lebih dari tahun. During the service life of the structure, it can reach the unit price of dry, wet or electric corrosion under normal service conditions, while the unit price of insect, fungus or algae foam material is higher than that of other traditional thermal insulation materials but heating will increase the cost and cooling cost will be greatly reduced.Semua sambungan peralatan akan ditetapkan dengan paip wayar dan ditetapkan dengan klip. paip wayar PVC akan diikat dengan lem, dan lubang paip akan ditutup dan dibungkus dengan pita melekat.Penyimpanan sejuk kombinasi tidak sejuk atau kesan sejuk adalah lemah. Periksa sama ada kondensator peti sejuk kotor. Sama ada beku terlalu tebal pada penguap di gudang. Check whether the refrigerant is leaking (apply soapy water to the pipeline connection, and if bubbles are generated, it indicates that the refrigerant is leaking). Dan minta pihak rekayasa penyimpanan sejuk untuk menyediakan bekas sejuk dan menangani kebocoran. Periksa sama ada penyegelan pintu penyimpanan sejuk bersama-sama masih selamat dan hapuskannya. Sama ada peti sejuk penyimpanan sejuk bergabung berfungsi. Sama ada tetapan parameter pengawal komputer penyimpanan sejuk adalah betul, dan kumpulkan semula pintu penyimpanan sejuk untuk pemasangan. Periksa sama ada pendingin dalam storan sejuk gagal dan gantikannya. Sama ada ada kebebasan yang cukup untuk menampung artikel di gudang dan menariknya.produk baru,Konfigurasi peralatan adalah masuk akal dan kehidupan perkhidmatan gudang beku cepat adalah panjang. Konfigurasi peralatan yang masuk akal gudang beku cepat boleh memperpanjang masa perkhidmatan gudang beku cepat. Sesetengah pemampat mudah untuk rosak apabila ia bekerja pada muatan penuh untuk masa yang lama,CrudimBerapa banyak kost pembinaan dan pemasangan penyimpanan sejuk, jadi kita cuba menggunakan unit selari skru. Keuntungan besar unit ini adalah ia boleh menyalakan semua peralatan, sama seperti shift di tempat kerja, sehingga kompressor boleh bekerja dan berehat bertukar.Dinding lebar, cahaya dan tipis mempunyai keuntungan berat ringan, span besar dan muatan tinggi kerana bulu ketat poliuretan bertindak sebagai bahan struktur pada masa yang sama. Plat sandwich poliuretan yang lebih tipis boleh memenuhi persediaan yang berkaitan dengan batas konsumsi tenaga bangunan, yang membolehkan penggunaan plat yang lebih tipis semasa bangunan dan menyimpan ruang bangunan.Kehidupan perkhidmatan rata-rata struktur pengisihan poliuretan yang ketat dengan kualiti stabil, ia tidak akan terpengaruh oleh kering, atau kerosakan elektrokimia, serta pertumbuhan serangga, jamur atau alga atau tikus.


CrudimBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejukRequirements for various value materials



. Kekalkan penyimpanan sejuk makanan. Dalam kedudukan yang sesuai untuk beroperasi diluar pintu bilik sejuk,CrudimPemasangan rekayasa penyimpanan sejuk, tukar utama untuk memotong bekalan kuasa kompressor sejuk akan ditetapkan. tukar ini akan mampu menghentikan operasi kompressor sejuk, dan tanda-tanda berkaitan akan ditetapkan. Jika panel mekanik ditetapkan di bilik utama, tukar butang akan ditambah di sebelah setiap pemampat sejuk.Selamat datang panggilan,Kebanyakan penyimpanan sejuk digunakan untuk pemprosesan beku dan penyimpanan makananGanti minyak pendinginan. Setelah bertahun-tahun perkhidmatan, minyak pendinginan di dalam kompresor akan diganti. Warna minyak, filing tembaga, filing besi dan ketidaksamaan disebabkan oleh pakaian sekunder dicampur dalam sistem pendinginan, yang memperebus minyak pendinginan memperburuk cairan dan prestasi, mengambil masa yang panjang, meningkatkan beban kompresor, dan arus akan lebih tinggi daripada mesin baru, Ini fenomena buruk. Ganti minyak pendingin secara peribadi dan tepat masa untuk menyimpan prestasi yang baik sistem, untuk memastikan penggunaan jangka panjang peralatan.Segmen reka storan sejuk: beberapa sekatan yang berbeza akan dirancang secara rasional dan dibahagi mengikut tujuan dan suhu. Contohnya: bilik pemprosesan, bilik pengisihan, bilik beku cepat, bilik sejuk, saluran, platform pembuatan, dll.Crudim,The quick-frozen warehouse is easy to load and unload. All the plates and walls of the quick-frozen warehouse are produced by molds. You can choose tens of millions of products. Professional cold storage installation, installation of cold storage, cold storage construction, fruit preservation cold storage, medical cold storage and transaction safety are guaranteed. Through internal concave convex groove connection, loading, unloading and handling are convenient. The installation period is short. Small and medium-sized cold storage can be delivered in - days, Tubuh perpustakaan boleh digabung, dipisahkan atau ditambah atau dikurangi mengikut keperluan pengguna.mampu menahan iklim setempat yang kasar dan perubahannya. Suhu tinggi dan iklim sejuk yang berat tidak akan menyebabkan kerosakan yang tidak boleh dikembalikan atau deformasi sistem pengisihan luaran. Perubahan drastik suhu permukaan dinding luaran, seperti hujan tiba-tiba selepas jangka panjang eksposisi, atau bayangan semasa eksposisi, tidak akan menyebabkan kerosakan permukaan penyimpanan sejuk.Features of quick freezing warehouse: the quick freezing technology is advanced, the frost free quick freezing method is adopted, the famous brand compressor and refrigeration accessories are configured, and the automatic freeze is adopted. The method can only be used by microcomputer. Sistem pendinginan mengadopsi pendingin hijau, yang milik teknologi pendinginan internasional yang maju pada abad ke-.

0 Balasan   |  sehingga 2024-04-19 01:05:28 | 48 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian