DunkirkPompa boleh dipomp pembuanganIa telah meletakkan dasar untuk pembangunan perusahaan industri berat

466HP159575805   ·  2024-04-12 02:29:36   ·   Mesin dan peralatan industri
DunkirkPompa boleh dipomp pembuangan,

   Kejadian kemalangan cedera peribadi. Pompa lumpur terutama digunakan untuk mengangkut air atau media yang sama bila digunakan. Ia juga boleh dianggap sebagai pam biasa dalam hidup kita tetapi ia juga akan berlebihan bila digunakan. Mari s hav   Ya, kesalahan mekanik seperti itu akan menyebabkan angin stator pompa untuk dibakar keluar.Dunkirk,   Apabila mengumpulkan jabatan pam motor dan air di bawah gred , pertama-tama, ketat kacang secara bersamaan   Apabila jenis pompa ini digunakan pada masa biasa, pompa dan motor berfungsi dalam keseluruhan koaksial. Apabila ia berjalan, rak motorOued Lill,   Dia skematikkedudukan pompa lumpur menegak berbeza. Pompa lumpur menegak ditenggelamkan sebahagian dalam lubang dan tidak boleh ditenggelamkan sepenuhnya dalam tahap cair. Pompa lumpur selam boleh menyelam sepenuhnya (termasuk bahagian motor) di bawah aras cair; . Penggunaan enjin untuk pompa lumpur menegak   pencucian dan suntikan air dengan peralatan vakum: keleluaran diri pompa sentrifugal sama dengan keleluaran tekanan negatif pompa vakum, jadi pompa vakum cincin air digunakan untuk keleluaran untuk mencapai masuk air.


DunkirkPompa boleh dipomp pembuanganIa telah meletakkan dasar untuk pembangunan perusahaan industri berat



operasi.   Mungkin ada kebocoran air di dalam tabung, kita perlu mencari masalah dari memakai bahagian yang rentan.peralatan pam. Sekarang mari s bercakap tentang pengalihan air dan kaedah kelemahan pompa sumber: pompa sumber sumber perlu mempam air untuk membentuk vakum dan kemudian menyediakan air,DunkirkISG single stage vertical pipeline pump,   Gas yang dimasukkan secara tidak sengaja ke dalam peralatan telah dilepaskan dan prestasi penutup yang baik dijamin.ped for easier operation. Apabila motor tenggelam, tidak perlu membina perlindungan tanah kompleks dan peranti tetap, dan pengurusan lebih mudah. Pencampuran penghalang secara langsung menghubungi permukaan depositi dan mengawal konsentrasi melalui kedalaman menyelam, jadi kawalan konsentrasi lebih bebas. Peralatan ditenggelamkan secara langsung   Ordinary vertical motor can be used without waterproof,DunkirkPompa siri sentrifugal menegak, while the motor shaft and pump shaft of submersible slurry pump are coaxial, so the motor must be waterproof and sealed, and the mo


DunkirkPompa boleh dipomp pembuanganIa telah meletakkan dasar untuk pembangunan perusahaan industri berat



ason untuk suhu tinggi peralatanPersekitaran pemeriksaan,bahawa pompa lumpur selam perlu optimumkan strukturnya untuk memenuhi keperluan penggunaan kerana media yang ia bawa adalah relatif istimewa. The structure has been optimized to   Lakukan penyelamatan preventif yang meliputi sekali setahun, termasuk: gantikan semua segel O-ring; Periksa pakaian kandungan dan tambah lemak baru; Semak keadaan pakaian segel mekanik untuk menentukan sama ada ia perlu diganti; Periksa pakaian impeller dan segel antara impeller dan tubuh pompa   Biarkan media yang mengandungi beberapa partikel tegar menghasilkan kadar aliran tertentu, sehingga peralatan boleh memandu kuat ke aliran apabila ia digunakan, sehingga lumpur boleh dipindahkan. Dalam bentuk prinsip pompa lumpur selam, ia sebenarnya agak mudahDunkirk,   Jika pompa mengeluarkan lebih banyak cair medium, ia pasti akan melakukan lebih banyak kerja. Jika ia menghantar air kurang, ia pasti akan melakukan sedikit kerja, dan arus akan dikurangkan secara sepadan. Kuasa pompa (kw) = kepala (m) &ti   satu kaedah adalah menggunakan kaedah ultrasonik untuk mengesan sama ada peralatan mempunyai kavitasi. Kaedah ini sering sesuai untuk pengesan semula. Walaupun terdapat suara di sekitar lingkunganpengendalian.

0 Balasan   |  sehingga 2024-04-12 02:29:36 | 65 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian