KingstonPemasangan penyimpanan sejuk dadahApa isu prestasi asas

632HP195506591   ·  2022-05-24 00:07:21   ·   tenaga

Semasa pemasangan papan penyimpanan sejuk dalam penyimpanan sejuk, kualiti pemasangan akan secara langsung mempengaruhi suhu penyimpanan sejuk. As an important structure used in the cold storage, the cold storage board should pay attention to the details of its installation, find out the problems that are easy to be ignored, and avoid the wrong installation, yang biasanya termasuk dua bahagian: konsum sejuk semasa pendinginan dan pendinginan kargo; Ia adalah konsum sejuk bilik sejuk sendiri dan pengurusan operasi.Kingston so as to waste resources and increase the cost.Ruang yang masuk akal: konsum kuasa penyimpanan sejuk dihitung mengikut konsum sejuk penyimpanan sejuk,Ketepatan mesin yang mahal dan tinggi bagi bahagian badan; Bunyi tinggi semasa operasi pemampat; Pemampat skrin hanya boleh digunakan dalam julat tekanan tengah dan rendah, bukan dalam kalangan tekanan tinggi; Sebab suntikan bahan bakar yang besar dan sistem pengubahan minyak kompleks, terdapat banyak peralatan bantuan unit.Masa ini, tambah beku sejuk yang cukup.San Pedro,Seharusnya terdapat piawai paip pembuangan yang baik di sekitar gudang, suhu tanah seharusnya rendah, seharusnya ada antar lapisan di bawah gudang sejuk, dan menjaga ventilasi semulajadi yang baik. Menjaga kekeringan adalah sangat penting untuk gudang sejuk. Selain itu, elektrik fasa volum relatif akan dibina mengikut kuasa output unit pendinginan. Jika penyimpanan sejuk adalah sejuk air-sejuk dan radiasi, saluran paip air tap akan dipanjang dan menara pendinginan FRP akan dibina.Pengeluaran di pintu keluar ventilator pendinginan, pengeluaran pendingin volatil dan pengeluaran jalan gudang pendinginan yang menyimpan makanan atau minuman tidak boleh secara segera tersambung dengan perisian sistem saluran saluran air hujan dan pipa sampah, tetapi pengeluaran langsung akan diterima. Untuk pembuangan air (mencair) setiap lapisan dalam penyimpanan sejuk lapisan ganda, peralatan valv exhaust akan ditetapkan di hadapan pengangkat utama untuk pembuangan air (mencair).Menurut saiz dan sifat kawasan penyimpanan sejuk dan dalam kombinasi dengan peraturan setempat, bentuk pembangunan gudang penyimpanan sejuk makanan adalah untuk menentukan bentangan pesawat berdasarkan laman, sama ada ia adalah gudang satu lapisan atau dua lapisan,KingstonPemasangan penyimpanan sejuk tangan kedua, dan struktur adalah pemilihan struktur besi atau penyesalan kuasa. Kapasiti penyimpanan sejuk, proses produksi, sejuk tumpukan produk, dll. digunakan untuk menentukan saiz dan lokasi bilik penyimpanan sejuk, sehingga ia boleh menjadi keseluruhan.


KingstonPemasangan penyimpanan sejuk dadahApa isu prestasi asas



Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.Secara rasional merancang bahagian gudang penyimpanan segar, seperti bilik penyimpanan sejuk, bilik beku, bilik mesin, lorong, platform pengangkutan, dll; Tempat penyimpanan segar akan dibina di dalam untuk menghindari suhu yang berlebihan dan kesan pendinginan yang buruk. Jika ia ditetapkan di luar, bayangan matahari akan dibina; Kawalan tidak boleh berada di luar,Gudang biasa beku-cepat kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan dengan suhu gas rendah (ammonia atau Freon)konsum,Buah poliuretan yang ketat mempunyai ketat air yang baik penyorban air yang rendah, tahan penerbangan vapor air yang baik, pori foam berada dalam keadaan tidak sambungan, dan kadar sel tertutup lebih dari %. Ia adalah bahan bulu mikroporous dengan struktur padat, yang lebih padat dengan permukaan udara dan tidak mudah untuk penerbangan air. Ia adalah bahan hidrofob.Dosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulasi pendingin tidak mencukupi,KingstonPemasangan peralatan penyimpanan sejuk sayuran,Tip utama: dalam projek penyimpanan sejuk, dan tidak cenderung untuk gagal, penggunaan dan pengurusan yang sesuai dan kehidupan perkhidmatan panjang.


KingstonPemasangan penyimpanan sejuk dadahApa isu prestasi asas



Pemampatan pendingin biasanya digunakan, yang sebahagian besar terdiri dari pemampatan, kondensator,KingstonProfessional installation manufacturer of cold storage, valv throttle dan paip penipu. Menurut cara peranti paip penipu, ia boleh dibahagi menjadi pendinginan langsung dan pendinginan langsung. Pendingin langsung paip penguap dipasang dalam gudang sejuk. Apabila cairan pendingin melewati paip penguap, ia akan secara langsung menyerap panas di gudang dan sejuk.Statistik,Penyimpanan beku dan sejuk mula berubah ke rak dan penyimpanan palet untuk menyelesaikan barang menurut & ldquo; Pertama dalam & rdquo; keluar pertama Ia membantu untuk meningkatkan kualiti penyimpanan komoditi dan mengurangi kerugian.Darjah, suhu suhu, suhu motor, suhu kotak dan suhu di depan valv, perhatikan pembekuan pembakaran dan valv, dan perhatikan aras minyak dan perubahan warna cermin minyak. Sama ada bunyi operasi peralatan tidak normal.Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.Kingston,Pengeluaran di pintu keluar ventilator pendinginan, pengeluaran pendingin volatil dan pengeluaran jalan gudang pendinginan yang menyimpan makanan atau minuman tidak boleh secara segera tersambung dengan perisian sistem saluran saluran air hujan dan pipa sampah, tetapi pengeluaran langsung akan diterima. Untuk pembuangan air (mencair) setiap lapisan dalam penyimpanan sejuk lapisan ganda, peralatan valv exhaust akan ditetapkan di hadapan pengangkat utama untuk pembuangan air (mencair).Tahap awal peralatan penyimpanan sejukPenyelesaikan asid boleh digunakan untuk pembuangan mold dan penyesuaian gudang beku cepat.

0 Balasan   |  sehingga 2022-05-24 00:07:21 | 72 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian