PatarraPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahKerja rumah apa yang harus dilakukan dalam pemeriksaan harian

122HP117294921   ·  2022-04-29 16:18:25   ·   Mesin dan peralatan industri

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!Pembuat pengubah jenis keringPatarra,Pada masa itu, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyakArlon, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat jika pengubah tekan tidak berada pada masa, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona,PatarraInduktor Transformer, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.Pengubah kuasaApabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.


PatarraPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahKerja rumah apa yang harus dilakukan dalam pemeriksaan harian



Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.Perincian,PatarraBerapa banyak pengubah kotak 500 KVA,Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Kilang pengubah kuasaIa termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi,PatarraKeperlawanan tanah pengubah distribusi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.


PatarraPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahKerja rumah apa yang harus dilakukan dalam pemeriksaan harian



Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.Sedia dan efisien,Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.Analisis penyimpanan kuasa pengubah sentiasa berdasarkan sama ada kadar penggunaan kapasitas pengubah kurang dari nilai piawai tertentu. Samada pengubah adalah spesifikasi perlindungan persekitaran dan penyimpanan tenaga. Sebenarnya, kadang-kadang spesifikasi tersebut tidak menyimpan tenaga elektromagnetik, tetapi mengkonsumsi tenaga elektromagnetik.Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!Patarra,Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

5 Balasan   |  sehingga 2022-04-29 16:18:25 | 271 Pandangan

Syarikat E-Dagang Maimang 2022-04-29 17:57:26 sokongan  0 | menentang  0

PatarraPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

Dongxiao Power Technology Co., Ltd. 2022-04-29 16:39:15 sokongan  0 | menentang  0

Ia patut dipuji, sangat bagus, PatarraPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubah Saya sangat menyukainya.

Hiasan dan hiasan bangunan awam 2022-04-29 17:51:05 sokongan  0 | menentang  0

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti PatarraPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubah masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.

Pelbagai produk logam berbentuk 2022-04-29 17:57:39 sokongan  0 | menentang  0

Akhirnya dapat PatarraPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubah Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

Platform dan sokongan pemindahan kereta api bawah tanah 2022-04-29 16:57:51 sokongan  0 | menentang  0

Kelajuan penghantaran adalah sangat pantas, berikan syarikat anda thums up
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian