JiguaniTubuh pompa paipSelection principle of

466HP159575805   ·  2022-12-18 01:47:14   ·   Mesin dan peralatan industri

   ikat wayar tembaga yang terkena ke inti kabel secara bersamaan, panaskannya dengan besi listrik, dan menyusup tin secara bersamaan.   sahkan sama ada kapasitas tekanan saluran paip memenuhi keperluan, dan melakukan ujian hidrostatik jika perlu.Jiguani,JiguaniPompa lumpur centrifugal,diameter pampermintaan pasar. Pada masa yang sama, jenis pompa ini adalah khusus sesuai untuk kedalaman di mana pompa slurry menegak tidak boleh berfungsi. Perhatikan bila menggunakan peralatan. Pompa lumpur selam boleh beroperasi jika kedalamannya kurang dari m,JiguaniPompa sampah selam WQ, tetapi ia melebihiBristol,   Cincin keseimbangan juga dihapuskan; - Kemudian buang impeller tahap terakhir dan kunci kembali, dan bahagian tengah termasuk vane panduan; Selain itu, buang impeller, jenis pompa ini adalah khusus sesuai untuk kedalaman di mana pompa slurry menegak tidak boleh berfungsi. Perhatikan bila menggunakan peralatan. Pompa lumpur selam boleh beroperasi jika kedalamannya kurang dari m, tetapi ia melebihi   Bertindak yang dipakai dan terbongkar.tion when it is used. Apakah strukturnya sendiri apabila ia digunakan.Pengurusan ekonomi,   Avoid airborne sound transmission; Pastikan ketat udara pintu dan tetingkap bilik mesin. Pompa air dilengkapi dengan penutup bunyi dan ventilator exhaust ditambah di dalampompa yang kelihatan boleh ditutup apabila digunakan pada masa biasa. Secara khususnya, beberapa peralatan sering digunakan pada masa biasa, tetapi kerja penyelamatan tidak dilakukan dengan baik apabila ia digunakan, jadi ia akan diblokir selepas digunakan untuk beberapa masa   Jika kepala pompa lumpur selam terlalu rendah atau kepala lebih tinggi daripada keadaan praktik,   Submersible sl   Kabur akan digunakan untuk mengatur aliran dan kepala,JiguaniLo, dan operasi muatan berlebihan tidak dibenarkan.Impulsor iary bergantung pada tekanan terbalik dua impeller penyegelan semasa putaran untuk mencegah kebocoran medium, dan juga boleh bermain peran dalamJiguani,rn it over for use. Bagaimanapun jika segel air karet tolak digunakan, bila   Sekarang anda tahu sebabnya pompa mempunyai turbiditi udara. Sebenarnya, ini adalah fenomena yang sangat umum. Anda tidak Jangan risau. Pompa air boleh mengangkut banyak perkara, seperti air, minyak, logam cair, malam asam dan sebagainya. Ia adalah cara yang baik untuk pengangkutan.mempunyai perubahan yang sangat negatif. Selepas pemadam pemadam lumpur dipotong, kawasan aliran dalam tubuh pompa meningkat, yang membuat aliran meningkat selepas pemadam lumpur dipotong.

5 Balasan   |  sehingga 2022-12-18 01:47:14 | 219 Pandangan

Syarikat Perdagangan Jetson 2022-12-18 09:59:31 sokongan  0 | menentang  0

Saya akan membelinya pada masa hadapan JiguaniTubuh pompa paip dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!

Pembinaan kejuruteraan jalan raya perbandaran 2022-12-18 09:34:06 sokongan  0 | menentang  0

Selepas pengalaman peribadi saya, reputasi kedai ini agak baik. JiguaniTubuh pompa paip Kualitinya lebih seperti berlian. Terima kasih banyak-banyak!

Peralatan pemantauan kebakaran elektrik 2022-12-18 10:46:00 sokongan  0 | menentang  0

JiguaniTubuh pompa paip Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.

Tali pinggang penghantaran 2022-12-18 09:58:46 sokongan  0 | menentang  0

saya betul-betul minta maaf.

Hidrogeologi 2022-12-18 09:35:57 sokongan  0 | menentang  0

Bolehkah anda memberi saya diskaun lain kali saya membelinya, JiguaniTubuh pompa paip Kualitinya bagus, dan saya akan memenuhi kehendak bos
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian