WindsorPompa lumpur cair pengeboranMengapa fleksibiliti anda semakin baik dan lebih baik

466HP159575805   ·  2022-09-01 01:21:28   ·   Mesin dan peralatan industri
meterunit description in lists Submersible slurry pump is a machine used to transport liquid. Ia boleh dibahagi kepada banyak jenis menurut media pengangkutan yang berbeza. Kemudian, apabila mengangkut beberapa media dengan ciri-ciri istimewa, peralatan akan dirawat dengan proses yang menentang kerosakan dan menentang pakaian. Hanya dengan cara ini peralatan boleh diperbaikiWindsor,   Aliran penghantaran pompa skru tiada kaitan dengan tekanan penghantaran. Tekanan penghantaran hanya berkaitan dengan tahap pompa skru, sementara aliran dan kelajuan mempunyai hubungan positif yang ketat. Therefore, when it is necessary to control the conveying flow, it is only necessary to adjust the motor speed by equipped with frequency converter or realize stUm batubara diangkut di kilang persiapan batubara, dan slurry diangkut dalam operasi tambang sungai pantai. Koncentrasi berat badan yang dirawat adalah: mortar %, mineral slurry %; Ia boleh beroperasi dalam siri mengikut keperluan pengguna.Emiriah Arab Bersatu,   Menurut pengguna s keperluan,WindsorPompa boleh dipomp pembuangan, motor boleh menambah pelbagai peranti perlindungan seperti pengesan arus air dan pemanasan berlebihan, sehingga produk boleh berfungsi dengan selamat untuk masa yang lama dalam keadaan kerja yang tidak baik.   Apabila menghentikan operasi pompa lumpur selam, tutup penis ukur vakum dan ukur tekanan dan valv pintu menyalamengawal model pompa lumpur contohnya, angkat pompa yang digunakan terlalu tinggi atau terlalu rendah, yang akan membawa ke muatan berlebihan,WindsorPompa slurry HH, jadi kita memilih pompa


WindsorPompa lumpur cair pengeboranMengapa fleksibiliti anda semakin baik dan lebih baik



   Saat ini, segel mekanik memegang bahagian yang meningkat di pasar pompa segel.   Kegagalan untuk memulakan pompa air mungkin disebabkan oleh bekalan tenaga atau kegagalan pompa air sendiri.Perlawanan antara bekalan kuasa dan permintaan masih terkemuka dalam tahun-tahun terakhir, yang pasti merupakan peluang untuk ia dan industri generator. Dalam pam air dan generator, terutamaProses aplikasi,   Ia akan menghasilkan panas, tetapi apabila ia serius, ia akan langsung membakar pengisihan; Mungkin ada beberapa kesalahan dalam sistem ventilasi. Pada masa ini, memandu aliran kuat kerana akan ada beberapa perbezaan antara kepala ditanda apabila menggunakan dan kepala apabila menggunakan. Ini kerana paip itu sendirimedia urry untuk menghasilkan kadar aliran tertentu, dan sedar pengangkutan slurry.


WindsorPompa lumpur cair pengeboranMengapa fleksibiliti anda semakin baik dan lebih baik



   Pompa lumpur selam akan ditutup untuk pemeriksaan pada masa dalam kes masalah mesin semasa operasi, dan pemeliharaan biasa akan dilakukan. Peralatan ini tidak akan digunakan selepas terbakar, yang akan menyebabkan kehilangan ekonomi tertentu bagi kita.reform,Um batubara diangkut di kilang persiapan batubara,WindsorPompa paip digunakan, dan slurry diangkut dalam operasi tambang sungai pantai. Koncentrasi berat badan yang dirawat adalah: mortar %, mineral slurry %; Ia boleh beroperasi dalam siri mengikut keperluan pengguna.   Untuk perlindungan semasa operasi, sensor suhu secara umum dipasang pada stator untuk mengesan suhu stator. Dalam kes operasi kering kerana kekurangan medium, pakaian stator dan rotor akan sangat besar, dan suhu akan meningkat dengan segitian, meningkatkan lagi pakaian. Oleh itutetapkan penggunaan pengguna. Mod penggunaannya lebihWindsor,   Apabila pam tidak digunakan, terutama dalam musim sejuk. Kemudian letakkannya di tempat yang kering. Condi   Submersible sl   Selain itu, proses kedua pompa ini juga berbeza, dan pompa sampah biasanya boleh diubah. Pompa bawah tanah biasanya digunakan di beberapa tempat istimewa atau tempat lain.

0 Balasan   |  sehingga 2022-09-01 01:21:28 | 133 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian