La TriniteAplikasi pengubah jenis keringSila pilih cara penggunaan yang betul

122HP117294921   ·  2022-08-28 12:06:37   ·   Mesin dan peralatan industri

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasaPerbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi,La TriniteBilik pengubah jenis kotak, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).La Trinite,Ini ialah contoh teknik penggunaan kuasa sebagai penyimpanan kuasa. Alasan utama ialah kaedah pengiraan biasa mengabaikan kehilangan tembaga.Pada pengurusan muatan:Radomsko,Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.


La TriniteAplikasi pengubah jenis keringSila pilih cara penggunaan yang betul



Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?Kandungan pemeliharaan pengubah kuasaApabila pengubah keluar dari fasa,La TrinitePengubah bekalan kuasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar,La TriniteSuhu tiga fasa pengubah jenis kering, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:Julat produk, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.


La TriniteAplikasi pengubah jenis keringSila pilih cara penggunaan yang betul



Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahHonesty is the foundation,Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paipTransformerProses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?La Trinite,Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

2 Balasan   |  sehingga 2022-08-28 12:06:37 | 241 Pandangan

Menyediakan perkhidmatan pemasangan peralatan mekanikal dan elektrik 2022-08-28 13:11:00 sokongan  0 | menentang  0

La TriniteAplikasi pengubah jenis keringBerapa harganya dan bagaimana saya boleh menjualnya?

bergerak ke bawah 2022-08-28 14:20:34 sokongan  0 | menentang  0

Haha, La TriniteAplikasi pengubah jenis kering diterima! Terlalu lambat untuk mengesahkan, maaf, bos sangat bergaya!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian