Jalan JinggaAh slurry pumpKeketidakpersamaan terutama diselarang dalam tiga aspek

466HP159575805   ·  2022-08-25 09:11:12   ·   Mesin dan peralatan industri

   Air atau kebocoran udara dalam saluran paip. Kacang mungkin tidak ketat semasa pemasangan. If the leakage is not serious, the air or water leakage can be treated with cement or cement slurry mixed with asphalt oil. Pembaikan sementara boleh dilakukan dengan lumpur basah atau sabun lembut. Jika air kebocoran di kawasan pompa air, ketat   Untuk membuat peralatan berjalan lebih baik bila digunakan, tetapi ini juga perlu berdasarkan prinsip kerjanya. Ia tidak boleh disesuaikan sesuai dengan kehendak apabila ia optimum.Jalan Jingga,pam rry dalam bidang industri dan keadaan kerja berbeza, kami telah terus melakukan kajian, pembangunan dan peningkatan, sehingga kita mempunyai siri yang berbeza, setiap siri mempunyai berbagai spesifikasi dan model,   Pompa lumpur submersible biasanya perlu menggunakan beberapa bahan komposit untuk memproduksi apabila mereka digunakan,Jalan JinggaPompa slurry berat menegak, sehingga mereka boleh mempunyai pakaian yang baik dan perlawanan korosion apabila mereka digunakan, dan boleh digunakan untuk mengangkut kebanyakan media apabila mereka digunakan. Slrry fraktikcause serious damage to the equipment itself, so it is also a reminder that we are using it too   Air mengalir ke dalam bearing merusak bearing.


Jalan JinggaAh slurry pumpKeketidakpersamaan terutama diselarang dalam tiga aspek



ich resisten memakai dan partikel melepasi.   Untuk menyelesaikan masalah ini, kita perlu periksa dan memperbaiki pompa. Kaedah penyelamatan biasa kami adalah sebagai berikut: Auscultation: apabila pompa penyelamat selam berfungsi biasa,Jalan JinggaPompa paip digunakan, bunyi yang menyertai mempunyai melodi dan ritma tertentu. Selama kau tahu dan menguasai melodi dan ritma normal ini, kau boleh   Sekarang anda tahu sebabnya pompa mempunyai turbiditi udara. Sebenarnya, ini adalah fenomena yang sangat umum. Anda tidak Jangan risau. Pompa air boleh mengangkut banyak perkara, seperti air, minyak, logam cair, malam asam dan sebagainya. Ia adalah cara yang baik untuk pengangkutan.Pengurusan kualiti,   Dalam inin akan disesuaikan ke arah tertentu semasa penggunaan. Pompa lumpur selam perlu guna baris bila digunakanxing untuk menghindari motor jatuh ke dalam air dan terus menggaruk.


Jalan JinggaAh slurry pumpKeketidakpersamaan terutama diselarang dalam tiga aspek



   Apabila menggunakan pompa pasir, jalankan pam tanpa muatan. Periksa sama ada motor berfungsi secara biasa. Semasa operasi, be caReputasi yang baik,es entering the equipment and causing pump jamming.   Tali fibra. Lakukan penyelamatan, gantikan tindakan baru dan buang sampah. Selain itu, cairan boleh merusak segel mekanik pompa selam atau tubuh pompa menyebabkan air memasuki motor pompa selam dan merusak motor pompa selam. Kesan menggunakan aliran elektrik   Submersible slurry pump can be widely used in mining, power metallurgy, coal, environmental protection and other industries to transport abrasive slurry containing solid particles. Seperti pengangkutan kering minyak dalam konsentrator metallurgi, pembuangan abu hidraulik di kilang tenaga panas,Jalan Jinggapompa slurry ion, batu batuJalan Jingga,   Submersible slurry pump can be widely used in mining, power, metallurgy coal, environmental protection and other industries to transport abrasive slurry containing solid particles. Seperti pengangkutan kering minyak dalam konsentrator metallurgi, batu batu   tambah air dengan pam manual. Beberapa pemilik pompa mempunyai pompa tangan mereka sendiri. Mereka juga boleh membeli atau menghasilkan pam tangan mereka sendiri. Tombol pintu akan dipasang di dalam air. Selepas menutup valv, suntik sejumlah kecil   Third, the whole industrial and mining system operates stably, and the operation of the pump will not affect the work of the whole industrial and mining system.

0 Balasan   |  sehingga 2022-08-25 09:11:12 | 123 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian