St. ChristopherPeralatan pendinginan farmaceutikOperasi kontraindikasi

632HP195506591   ·  2022-08-16 10:32:02   ·   tenaga
protein dan lambat. Kewujudan bahan-bahan nutrisi ini akan membuat bentuk dan bakteria mendarab dan tumbuh dalam jumlah besar. Untuk melakukan pekerjaan yang baik dalam pengurusan higiene kawasan sejuk dan memastikan kualiti pendinginan makanan dan memasak bahan-bahan mentah, perlu melakukan penyesuaian higiene kawasan sejuk secara biasa.Pemasangan peralatan pendinginan. Sistem pendinginan penyimpanan sejuk termasuk penguap dan unit diluar penyimpanan sejuk. Semua peralatan akan dipasang sesuai dengan spesifikasi pembinaan,Secara umum, projek penyimpanan sejuk logistik akan dilengkapi dengan sokongan pintu penyimpanan sejuk elektrik dan pintu penyimpanan gelung elektrik dalam desain pintu penyimpanan sejuk, daripada konfigurasi pintu penyimpanan sejuk push-pull tradisional. Pendingin Kende mengatakan bahawa ini kerana mendorong dan menarik pintu sejuk tidak menyebabkan mengunci suhu sejuk, yang mudah menyebabkan kehilangan kuasa sejuk yang serius dan tidak sesuai untuk peti sejuk logistik yang sering masuk dan keluar. - Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar, buat paip pembuangan dahulu, dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.Mehendiganj,Sekarang mari kita analisis keperluan produksi dan penggunaan penyimpanan sejuk. Kondensi dalam storan sejuk atau lapisan pengisihan adalah berbahaya. Semasa proses kering dinding baru atau dalam keadaan musim sejuk apabila uap air dengan suhu dalam tinggi migrasi di luar, mustahil untuk kondensasi di dinding disebabkan penghalangan penyimpanan sejuk.Buah poliuretan yang ketat mempunyai ketat air yang baik, penyorban air yang rendah, tahan penerbangan vapor air yang baik, pori foam berada dalam keadaan tidak sambungan, dan kadar sel tertutup lebih dari %. Ia adalah bahan bulu mikroporous dengan struktur padat,St. ChristopherUbat penyimpanan sejuk segar, yang lebih padat dengan permukaan udara dan tidak mudah untuk penerbangan air. Ia adalah bahan hidrofob.Pada masa biasa, pengguna patut periksa darjah penyegelan ruang penyimpanan sejuk, dan beritahu penyimpanan sejuk untuk penyimpanan pada masa jika bahagian yang rosak ditemui.


St. ChristopherPeralatan pendinginan farmaceutikOperasi kontraindikasi



Pendingin pemampatan biasanya digunakan. Ia terdiri terutama dari pemampat, kondensator, valv throttle dan paip penghapusan. Pipa penghapusan dipasang dalam gudang pendingin. Apabila penenang sejuk melewati paip penghapusan, ia secara langsung menyerap panas dalam gudang dan sejuk.Pemilihan unit sejuk dilakukan dalam peralatan sejuk penyimpanan sejuk. Menurut konsum panas skala produksi dan mempertimbangkan keadaan yang diperlukan bagi parameter pendinginan utama, bilangan dan jumlah jumlah unit pendinginan dan peralatan mekanik penyimpanan sejuk dipersediakan.. Kekalkan penyimpanan sejuk makanan. Dalam kedudukan yang sesuai untuk beroperasi diluar pintu bilik sejuk, tukar utama untuk memotong bekalan kuasa kompressor sejuk akan ditetapkan. tukar ini akan mampu menghentikan operasi kompressor sejuk, dan tanda-tanda berkaitan akan ditetapkan. Jika panel mekanik ditetapkan di bilik utama, tukar butang akan ditambah di sebelah setiap pemampat sejuk.Click to view,Papan Cork: papan Cork boleh dikatakan sebagai jenis simpanan sejuk yang relatif primitif. Konduktiviti panas papan Cork relatif rendah, dan ia mudah untuk dicapai, jadi ia tidak sukar untuk diproses,St. ChristopherPerusahaan pemasangan penyimpanan sejuk, jadi ia biasanya digunakan sebagai papan pengisihan dalam beberapa simpanan sejuk biasa. Jika anda mahu mengejar prestasi pengisihan panas yang lebih baik, anda perlu melihat bahan berikut.Semua kabel harus bersih. Semua penukar dan kekunci akan dibuka dan ditutup dengan sensitif, dipercayai dan tepat. Sambungan istimewa akan digunakan untuk kawat, dan perlindungan kuasa akan disediakan untuk kotak dan setiap cabang kuasa.Isolasi lantai penyimpanan sejuk kecil struktur penyimpanan sejuk kecil biasanya dipanggil permukaan, iaitu,St. ChristopherPenyimpanan sejuk segar beku, dinding dan tanah dibuat dari plat baja warna / baja tidak stainless dengan tebal poliuretan yang sesuai dan bahan isolasi lain, kerana muatan dan lepaskan penyimpanan sejuk kecil sering dikendalikan secara manual daripada forklift. Of course, if the height of the warehouse is high and the forklift is required for warehousing, loading and unloading, the insulation board is not recommended for ground insulation, but the ground needs to be insulated separately like the ground insulation sample of medium-sized cold storage.


St. ChristopherPeralatan pendinginan farmaceutikOperasi kontraindikasi



Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.PenawaranApabila penyimpanan sejuk dibangun, akan dihalangi penyebaran uap air dan penyusupan udara. Apabila udara luar menyerang, ia tidak hanya meningkatkan konsumsi sejuk penyimpanan sejuk, tetapi juga membawa kelembapan ke dalam gudang. Kondensasi kelembapan akan mengurangkan struktur isolasi panas dan membekukan dan merusak struktur penyimpanan sejuk. Oleh itu, ia diperlukan untuk menetapkan lapisan izolasi kejam dan kelembapan panas, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, penyimpanan sejuk perubatan dan produk lain, yang mempunyai pelbagai jenis menjual dengan baik di rumah dan di luar, dan mempunyai kehidupan perkhid Produk memimpin industri wayar. Selamat datang untuk menanyakan, sehingga bangunan penyimpanan sejuk mempunyai prestasi penutup yang baik, keterlaluan basah dan isolasi uap.Pengukur tekanan tinggi akan dipasang pada pembukaan valv tangki cair.Masa ini, tambah beku sejuk yang cukup.St. Christopher,Semasa produksi penyimpanan sejuk, lebar dan tebal tertentu mengikut keperluan pelbagai projek penyimpanan sejuk. Secara umum, plat penyimpanan sejuk tebal cm dipilih untuk penyimpanan sejuk suhu tinggi dan tengah. Keperluan untuk plat penyimpanan sejuk penyimpanan suhu rendah dan penyimpanan sejuk cepat akan lebih tinggi. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan, pembinaan, penyimpanan sejuk menyimpan buah dan penyimpanan sejuk perubatan memastik Perkhidmatan jaminan, kualiti jaminan kepuasan anda adalah pengejaran kami! Selamat datang untuk bertanya. dalam kes ini, gunakan papan perpustakaan tebal cm atau cm. Apabila and a membayar projek penyimpanan sejuk, anda boleh membuat penyimpanan mengikut syarat khusus suhu penyimpanan sejuk anda. Jika anda tidak membuat penyimpanan untuk plat penyimpanan sejuk, anda perlu memperhatikan kepadatan plat penyimpanan sejuk dan kepadatan plat besi apabila membeli plat penyimpanan sejuk. Menurut peraturan, densiti putih penyimpanan sejuk adalah per meter kubikAda dua jenis pendinginan dalam kumpulan penyimpanan sejuk: pendinginan segera dan pendinginan sederhana.Ia diperlukan untuk menetapkan bilik penghitungan istimewa (kawasan), dan suhu kawalan penghitungan biasanya pada ~ + [UNK].

5 Balasan   |  sehingga 2022-08-16 10:32:02 | 261 Pandangan

Perbadanan Teknologi Pelabuhan Maxtor 2022-08-16 11:07:29 sokongan  0 | menentang  0

Kualiti sangat bagus, sangat bagus, St. ChristopherPeralatan pendinginan farmaceutik sama seperti gambar, pembungkusan dan kualiti juga sangat baik,

yoshin printing co., ltd. 2022-08-16 12:24:18 sokongan  0 | menentang  0

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, St. ChristopherPeralatan pendinginan farmaceutik berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

jaring teduh 2022-08-16 12:39:00 sokongan  0 | menentang  0

Haha, St. ChristopherPeralatan pendinginan farmaceutik diterima! Terlalu lambat untuk mengesahkan, maaf, bos sangat bergaya!

pintu penghubung 2022-08-16 11:53:02 sokongan  0 | menentang  0

Ya, saya harap untuk memberi kerjasama lain kali. Terima kasih bos~~ Penghantaran cepat, St. ChristopherPeralatan pendinginan farmaceutik pada dasarnya berpuas hati.

hidrogen 2022-08-16 11:45:28 sokongan  0 | menentang  0

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak St. ChristopherPeralatan pendinginan farmaceutik, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian