La LimaPengawal suhu komputer untuk pengubah jenis keringPenawaran istimewa baru

122HP117294921   ·  2022-08-12 15:06:15   ·   Mesin dan peralatan industri

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek,La LimaGambar pengubah kuasa, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupanLa Lima,Bagaimana memilih pengubah jenis keringApabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.Pelabuhan Tolstoy,Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.


La LimaPengawal suhu komputer untuk pengubah jenis keringPenawaran istimewa baru



Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasaMasa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasaProdusi keselamatan,Dalam penukar jenis kering perlindungan relay,La LimaParameter utama pengubah tenggelam minyak, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan,La LimaApa fungsi utama pengubah kuasa, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasaBunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.Pasukan pengubah kuasa


La LimaPengawal suhu komputer untuk pengubah jenis keringPenawaran istimewa baru



Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.Garansi kredit,Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.La Lima,Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

5 Balasan   |  sehingga 2022-08-12 15:06:15 | 242 Pandangan

barangan sukan yingfa co., ltd. 2022-08-12 15:49:39 sokongan  0 | menentang  0

La LimaPengawal suhu komputer untuk pengubah jenis kering Saya menerimanya, penjual menghantar barang dengan sangat cepat, logistik juga sangat baik, sikap perkhidmatan pelanggan yang sangat baik, sangat sabar, memberikan orang semacam keakraban, dan saya sangat menyukainya. Terdapat juga pembungkusan yang indah dan suasana mewah, dapat dilihat bahawa para peniaga sangat berhati-hati. La LimaPengawal suhu komputer untuk pengubah jenis kering Memang bagus, padan dengan gambar, tiada bezanya, memang berbaloi-baloi.

Peralatan Pengatur Gas 2022-08-12 17:02:16 sokongan  0 | menentang  0

Saya hampir tidak pernah serius menilainya sebelum ini. Saya membeli milik anda La LimaPengawal suhu komputer untuk pengubah jenis kering dan akan melawatnya pada masa akan datang. Ia sangat mudah sehingga saya tidak boleh berhenti sama sekali. Ia adalah produk tulen dengan logistik yang pantas. Saya menyukainya untuk anda .

penyediaan wain 2022-08-12 17:28:05 sokongan  0 | menentang  0

Saya akhirnya menunggu sehingga saya membelinya La LimaPengawal suhu komputer untuk pengubah jenis kering. Mula-mula saya masih tertanya-tanya sama ada untuk membelinya. Saya suka sedikit. Saya agak takut membaca komen. Saya takut kualitinya tidak bagus. Ia bukan produk tulen. Ia agak berbeza daripada gambar. Namun, semuanya salah, barangnya bagus, asli, bosnya bagus, dan logistiknya bagus.

dasar jalan 2022-08-12 16:40:14 sokongan  0 | menentang  0

Hebat La LimaPengawal suhu komputer untuk pengubah jenis kering, perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih.

Perkakasan, bahan elektrik dan peralatan penghantaran mekanikal 2022-08-12 17:16:36 sokongan  0 | menentang  0

Ia patut dipuji, sangat bagus, La LimaPengawal suhu komputer untuk pengubah jenis kering Saya sangat menyukainya.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian