DavintelPipa hujan baja tanpa bekuMasalah apa yang harus dipertimbangkan semasa memilih

717HP127443542   ·  2024-04-26 04:34:00   ·   Bahan binaan

Apabila diperbaiki, ia boleh digunakan dalam teknik berkaitan dengan pendinginan. Baru-baru ini, suslx (cr Ti, retak tajam akan berkembang dengan cepat dan menyebabkan kelemahan. Seri austenitic besi rusa tidak akan menghasilkan kelemahan kerana ia mempunyai struktur kubik pusat muka. Besi rusa Austria SUSL (cr-ni LC) dan SUSL (cr- ni- mo- lc) menunjukkan bahawa ia masih mempunyai ciri- ciri kesan yang lebih tinggi pada suhu rendah. Namun, perhatikan penurunan ferrit atau martensite disebabkan pemprosesan, dan kecenderungan penurunan disebabkan karbid sensitif atau & sigma; sama dengan penurunan heterogene.Langkah sambungan memegang: memotong paip mengikut panjang yang diperlukan. Apabila memecahkan paip, ia tidak boleh terlalu besar untuk menghalang paip keluar dari pusingan.Davintel,(III) Eksport besi meningkat dengan cepat. Sumber dan permintaan pasar besi tempatan tidak seimbang, dan eksport syarikat. Dari Januari hingga Jun, China mengeksport . juta ton besi, meningkat setahun-setahun %; . juta ton baja diimpor, turun %, dan ton bilet dan ingot diimpor, meningkat %. Mengubah bilet menjadi besi mentah, eksport neto kumulatif adalah . juta ton, peningkatan setahun-setahun %, mengandungi % daripada produk besi mentah China. Dalam terma harga eksport, harga eksport rata-rata bar dan wayar dari Januari hingga Jun adalah dolar US per ton menurun setahun-setahun %; US $ ton plat, menurun setahun-setahun %.Material ini tanpa titanium dan niobium mempunyai kecenderungan untuk korosii antar-granular. Korosii antar-granular boleh dikurangkan dengan menambah titanium dan niobium dan memperstabilkan rawatan. It is a kind of high alloy steel that can corrode in air or chemical corrosive medium. Stainless steel has beautiful surface and good corrosion resistance. It does not have to undergo surface treatment such as color plating to play a role of rust freeMolepolole,Hentikan penjelasan teknikal tertulis, penjelasan teknikal dan keselamatan di situ kepada operator di situ.Pipa besi tanpa tahi boleh dibahagi menjadi paip seksyen yang sama dan paip seksyen pembolehubah menurut bentuk profil. Pipa seksyen pembolehubah termasuk paip konik, paip langkah dan paip seksyen periodik.Produk baja stainless steel pabrik paip tanpa bekas ais digunakan secara luas dalam produk perkakasan, perabot, struktur mekanik, aksesori mekanik, alat perubatan ketepatan, saluran paip pemindahan cair, mesin, minyak perubatan, gas alam, air gas, uap dan industri lain.


DavintelPipa hujan baja tanpa bekuMasalah apa yang harus dipertimbangkan semasa memilih



Menunjukkan bahawa komposisi kimia diwakili oleh simbol unsur kimia antarabangsa dan simbol negara, dan kandungan komposisi diwakili oleh huruf: contohnya, Cina dan Rusia menggunakan nombor digit tetap untuk mewakili seri atau nombor besi; Contohnya, Amerika Syarikat, Jepun, seri seri dan seri ; Nombor siri terdiri dari huruf dan tertib Latin, yang hanya menunjukkan tujuan.Berat teori: Cr Ni austenitic stainless steel austenitic stainless steel (kg/M) s-wall thickness (mm)Kekerasan paip besi tidak stainless biasanya diukur oleh indeks Kekerasan Brinell, Rockwell dan Vickers.marketApabila menggunakan proses ini, titik kunci berikut patut diperhatikan: semasa proses penywelding, sudut yang termasuk betul diantara pengendali penywelding, wayar penywelding dan penywelding patut disimpan. Sudut penyelut ideal bagi teksel pengendali penywelding ialah & deg; & mdash; & deg;, dan sudut yang termasuk diantara wayar penyelut dan permukaan penyelut ialah & deg; & mdash; & deg;, betulkan suhu kolam cair, ubah sudut termasuk diantara pengendali penyelut dan penyelutan, ubah kelajuan penyelutan, dll. untuk mengubah suhu kolam cair, tiada kongsi, kongsi dan cacat lain) Semasa operasi, arus mesti sedikit lebih besar daripada wayar penyeludupan inti kuat, dan kendali penyeludupan mesti sedikit disesuaikan untuk mempercepat pemisahan besi cair dan penutup aliran cair, supaya memudahkan pengawasan kolam cair dan penetrasi; apabila mengisi wayar penyeludupan, wayar penyeludupan mesti dihantar dan diambil secara peribadi, dan wayar penyeludupan sentiasa dijamin Under the protection of argon to prevent the end of the welding wire from being oxidized and affect the welding quality; pay attention to the welding quality of the arc and arc stop, and the spot weld shall be polished to & deg; the slope shall be gentle, and pay attention to the defects such as arc pit and shrinkage hole during arc stop.Pipa besi tanpa daun selai besi untuk pengangkutan cair (bukannya gbt- bukannya gbt- bukannya gb-)Besi daun daun austenitic mempunyai tahan yang baik terhadap kerosakan seragam, tetapi masih ada masalah berikut dalam tahan kerosakan setempat: kerosakan antar-granular dari besi daun daun austenitic. Besi daun daun austenitic akan mempunyai kerosakan antar-granular apabila ia tetap hangat pada ~ [UNK] atau sejuk perlahan-lahan. Semakin tinggi kandungan karbon, semakin besar kecenderungan kerosakan antar-granular. Selain itu, kerosakan antar-granular juga berlaku di zon yang terkena panas penyerakan. Ini disebabkan hujan CrC yang kaya di sempadan biji. Kawasan krom miskin terbentuk dalam matriks sekeliling,DavintelPipa baja stainless steel 317L, yang disebabkan oleh kerosakan sel utama. Fenomen kerosakan antar-granular ini juga wujud dalam besi stainless ferritik yang disebut di atas.


DavintelPipa hujan baja tanpa bekuMasalah apa yang harus dipertimbangkan semasa memilih



Pemmanifatturan dan pemeliharaan peralatan menghabiskan lebih dari ton paip baja inox. Jenis industri ini terutama mengadopsi paip baja inox sanitari atau grad. Pipa inox sanitari yang dibuat dari import sus dan l boleh memenuhi keperluan khas berbagai media dalam bidang makanan dan biofarmasi. baja inox mempunyai keuntungan dan prestasi yang baik dari baja inox. Ia digunakan secara luas dalam peralatan dapur, bangku kerja,DavintelPipa leher besi tanpa beku, peralatan dan peralatan perubatan dalam industri makanan Permintaan untuk peralatan meja, kurungan gantung tuala dan kurungan peti sejuk dalam kehidupan sehari-hari meningkat.Senarai bahan pemasangan,Ia mempunyai ciri-ciri efisiensi tinggi dan biaya rendah. Pada masa yang sama, ia juga boleh memastikan kualiti penywelding (dalam projek pengembangan kapasitas dan pembangunan semula Urumqi petrokimia,DavintelPemegangan paip baja tanpa beku, kami menggunakan kaedah ini untuk penyweld kongsi dan perbaikian kongsi, dengan kadar penywelding yang kualifikasi sekali), yang layak digunakan.Pembersihan HL dengan bahan abrasif saiz partikel yang sesuai untuk membuat permukaan menunjukkan garis geli terus menerus.Proses rawatan panas yang tepat boleh mencegah kerosakan antar-granular dan mendapatkan perlawanan kerosakan yang baik.Davintel,Pengawalan tekanan. Perubahan penyelamatan tekanan adalah proses perawatan panas untuk menghapuskan tekanan sisa besi selepas kerja sejuk atau penyelamatan. Ia biasanya dihangat kepada ~ [UNK] untuk temperamen. Untuk besi tanpa unsur Ti dan Nb yang stabil, suhu pemanasan tidak boleh melebihi [UNK], untuk menghindari kerosakan antar-granular disebabkan oleh penurunan karbid krom. Bagi bahagian yang berfungsi sejuk dan terweld dari karbon ultra rendah dan besi yang tidak berduri yang mengandungi Ti dan Nb, mereka perlu dihangatkan pada ~ [UNK] dan kemudian disejukkan perlahan-lahan untuk menghapuskan tekanan (suhu sempadan atas diambil untuk menghapuskan tekanan penywelding), yang boleh mengurangkan kecenderungan korosi antar-granular dan meningkatkan resistensi korosi tekanan besi.FERRITIC AUSTENITIC duplex steel stainless. Ia mempunyai keuntungan dari besi yang tidak stainless austenitic dan ferritic, tapi plasticiti dan kesesuaian yang lemah.Pipa besi tanpa daun selai besi untuk pengangkutan cair (bukannya gbt- bukannya gbt- bukannya gb-)

0 Balasan   |  sehingga 2024-04-26 04:34:00 | 7 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian