JamsaScrew deep well pumpKeupayaan galas tinggi

466HP159575805   ·  2024-04-19 02:00:43   ·   Mesin dan peralatan industri
JamsaPompa paipel,

   Carbon, bahan bangunan, industri kimia dan industri industri lain terutama digunakan untuk mengangkut pasta abrasif yang mengandungi partikel-partikel kuat.   Pada tahun-tahun terakhir, permintaan untuk pompa penyelam selam telah meningkat besar. Dalam banyak medan,Jamsapompa slurry ion, pompa lumpur selamJamsa,pompa dan motor adalah koaksial, shaft adalah pendek, dan kehidupan perkhidmatan pompa sampah selam jauh lebih panjang daripada yang pompa umum.   Kaedah penyesuaian impeller diubah dari benang skru ke tekanan kunci untuk mencegah impeller jatuhPelabuhan Laoise muatan radial pada perlindungan adalah relatif kecil,   The utility and durability of the utility model so the polymer composite materials are generally used in production.Ia juga akan menyebabkan bekalan cair yang tidak cukup untuk pompa.   Apa yang diketahui adalah penyegelan bekas. Segel itu mudah dipasang dan disimpan, stabil dan boleh dipercayai, tetapi harganya cukup mahal.


JamsaScrew deep well pumpKeupayaan galas tinggi



   Pastikan masa perkhidmatan akan ditambah bila digunakan. Kita semua tahupompa. Menggunakan kabinet kawalan api, penggera kabinet kawalan boleh mengingatkan setiap   Aplikasi pompa melibatkan semua aspek kerja dan produksi, dan jenis pompa juga berbeza. Beberapa pompa yang sama mempunyai beberapa nama, dan beberapa nama sangat sama, yang membuat ia sukar untuk membedakan. Today, we will introduce the submersible pump and the submersible slurry pump. Adakah ada perbezaan antara kedua-duaStatistik,   Persediaan air segel shaft mesti dijamin. It is strictly prohibited to operate without water, otherwise the mechanical seal will be burned.   perbaikan dan aras bahagian penywelding   It is an auxiliary means for some


JamsaScrew deep well pumpKeupayaan galas tinggi



es; Aliran (m/s) &kali; Gravitasi cairan (kg/m untuk air) dibahagi dengan (faktor penukaran kuasa) dibahagi dengan efisiensi pompa (kira-kiraStandard eksekutif,ped for easier operation. Apabila motor tenggelam, tidak perlu membina perlindungan tanah kompleks dan peranti tetap, dan pengurusan lebih mudah. Pencampuran penghalang secara langsung menghubungi permukaan depositi dan mengawal konsentrasi melalui kedalaman menyelam,JamsaPenyelam pompa sampah, anda boleh membandingkan rekod pemeliharaan terdahulu. Kedua ialah elektrik. You should know the power ofJamsa,   Kestabilan dan kepercayaan segel antara tubuh pam.rial dengan suhu tinggi, tekanan tinggi dan suhu rendah.   Apa penyebab muatan pompa.

0 Balasan   |  sehingga 2024-04-19 02:00:43 | 7 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian