PemilihanApa pemasangan penyimpanan sejukAnalisis penyebab dan rawatan oksidasi

632HP195506591   ·  2022-05-26 02:20:39   ·   tenaga

Ada dua jenis pendinginan dalam kumpulan penyimpanan sejuk: pendinginan segera dan pendinginan sederhana.Bandar ultrasonik adalah teknologi berpotensi dengan penutup tenaga bentuk, yang meningkatkan jumlah pelembusan efektif dengan -% per jam. Apa aspek yang masuk akal dalam rancangan gudang beku cepat?Pemilihan,Selepas permulaan, pertama dengar sama ada bunyi pemampat normal, dan lihat sama ada pemancar dan pemancar sejuk berfungsi secara biasa.Semakin ramai orang mula membina penyimpanan sejuk, dan kebanyakan orang memilih untuk menggunakan penyimpanan sejuk untuk membina penyimpanan sejuk. Mengapa? Mengapa orang memilih penyimpanan sejuk untuk pembinaan? Apa keuntungan penyimpanan sejuk? Berikut adalah perkenalan terperinci.Byumba,Ia dilarang meletakkan artikel dengan pencemaran dan bau pelik di sekitar penyimpanan sejuk. Persekitaran sekitar penyimpanan sejuk mesti dibersihkan dan disinfeksi secara peribadi setiap hari, bawa dua plat di sudut peranti yang diperlukan ke lokasi peranti. Menurut tinggi sinar plat dan model besi sudut untuk memperbaiki bolt nylon kepala jamur, bor lubang pada tingkat yang sepadan di tengah lebar plat. Apabila pengeboran, pengeboran elektrik sepatutnya bertentangan dengan permukaan plat. Letakkan bolt nylon kepala jamur di dalam lubang, ketat sudut besi, dan ketat secara mengufuk, supaya bolt nylon pada permukaan plat gudang sedikit kongal. Apabila membangun papan dinding, bahan lembut seperti foam akan dipadam di lantai tumpukan dengan papan gudang untuk mengelakkan kerosakan papan gudang. Selepas dua papan dinding sudut adalah neutral dari papan gudang lantai, kedudukan pesawat papan dinding dan perpendikulati papan gudang akan disesuaikan pada masa mengikut kedudukan menetapkan, dan tingkat at as papan dinding akan diperiksa sama ada ia betul. Selepas kedudukan papan dinding betul, penyelam sudut besi pada sinar plat dan perbaiki sudut dalaman dan luar. Apabila menyeleweng bahagian besi sudut, bahagian besi sudut plat gudang harus ditutup dengan perisai untuk menghindari suhu tinggi tanah penyeweng memasak plat gudang dan penyeweng pada plat gudang semasa penyeweng lengkung elektrik.


PemilihanApa pemasangan penyimpanan sejukAnalisis penyebab dan rawatan oksidasi



Judge the operating sound of the compressor, and carefully listen to the operating sound of water pump, cooling tower, compressor, fan and other equipment. In case of abnormal sound, timely warranty is required, so as to avoid greater damage to the compressor due to untimely warranty.Ganti minyak pendinginan. Setelah bertahun-tahun perkhidmatan, minyak pendinginan di dalam kompresor akan diganti. Warna minyak, filing tembaga, filing besi dan ketidaksamaan disebabkan oleh pakaian sekunder dicampur dalam sistem pendinginan, yang memperebus minyak pendinginan, memperburuk cairan dan prestasi, mengurangkan kesan, mengambil masa yang panjang, dan arus akan lebih tinggi daripada mesin baru Ini fenomena buruk. Ganti minyak pendingin secara peribadi dan tepat masa untuk menyimpan prestasi yang baik sistem, kemudahan pemindahan lokasi penyimpanan sejuk patut diberi keutamaan dalam pemilihan lokasi untuk memastikan penggunaan jangka panjang peralatan.Pembangunan penyimpanan sejuk dalam pemilihan lokasi mengandungi sirkulasi barang suhu rendah. Oleh itu, seperti dekat ke jalan, keretapi, dll. Pada masa yang sama,PemilihanInstrumen perubatan penyimpanan sejuk, lokasi penyimpanan sejuk seharusnya menghindari sumber pencemaran besar dan cahaya matahari langsung, dan pembangunan penyimpanan sejuk seharusnya mempunyai keadaan pembuangan dan ventilasi yang baik.Pengurusan kualiti, peralatan valv exhaust mesti ditetapkan sebelum menyambung paip pemadam air (mencair).Kerana lembaran poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik, ia boleh mengurangi tebal sampul bangunan dan meningkatkan kawasan penggunaan di dalam bawah keperluan pengisihan panas yang sama.Semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan halaman barang,PemilihanPemasangan storan sejuk, barang yang disimpan mesti sesuai dengan peraturan yang berkaitan. Barang patut mempunyai jarak tertentu dari tanah dan dinding penyimpanan sejuk. Apabila menyimpan, jarak antara barang dan barang mesti cm. Pada masa yang sama, jarak antara barang dan pemandu sejuk juga patut cm. Tiada barang boleh disimpan dalam julat ini, Ini juga kandungan penting dalam penggunaan teknik penyimpanan sejuk perubatan.


PemilihanApa pemasangan penyimpanan sejukAnalisis penyebab dan rawatan oksidasi



Sama ada ada tanah pada kondensator dan penyebaran panas yang tidak baik akan menyebabkan tekanan kondensasi terlalu tinggi bagi peti sejuk. Untuk melindungi kompresor, mesin berhenti berjalan di bawah tindakan pengawal tekanan. Apabila penyebaran panas adalah baik, tekan butang reset hitam pada pengawal tekanan, dan mesin boleh memulakan operasi secara automatik.Pengetahuan enciklopedikAda dua jenis pendinginan dalam kumpulan penyimpanan sejuk: pendinginan segera dan pendinginan sederhana.Pemasangan umum penyimpanan udara berkundisi akan menggunakan pendingin udara untuk pendinginan. Dalam kes ini, suhu reservoir atmosfer terkawal seperti ini mungkin terlalu rendah. Ia disarankan unit boleh menyesuaikan skala sedikit lebih besar dalam proses tetapan suhu.Titik penyimpanan sejuk multi-tingkat: kecil, yang boleh menyelamatkan tanah; Apabila kapasitas penyimpanan sama, kawasan permukaan struktur penyimpanan luar lebih kecil daripada kawasan penyimpanan sejuk lapisan tunggal, sehingga konsumsi sejuk boleh dikurangkan, konsumsi kering makanan boleh dikurangkan, dan kost mesin dan peralatan dan operasi dan pengurusan boleh dikurangkan sesuai dengan itu. Pada masa yang sama disebabkan penyimpanan bahan pengasingan panas, kost pembinaan awam per kawasan unit rendah dan kost pelaburan kecil; Lokasi tingkat berbilang boleh masuk akal, seperti bilik sejuk boleh digunakan sebagai bilik simpanan sejuk, loteng di tingkat atas boleh dibangun ke dalam bilik pembuatan ais,Binaan penyimpanan sejuk: yang mana yang sesuai untuk anda? Yang mana yang sesuai untuk anda?Sambungkan sistem sejuk. Kawalan dan paip tembaga akan digunakan untuk menyambungkan unit sejuk, sistem kawalan elektrik dan komponen lain penyimpanan sejuk. Pipa sambungan akan disambung dengan dekat, dan tindakan pengisihan dan perlindungan panas yang sepadan akan diambil.Di mana anda perlu membina peti sejuk, saiz peti sejuk atau kapasiti penyimpanan (saiz, kapasiti penyimpanan ton, meter kubik, bingkai, kotak); Produk apa yang disimpan dalam penyimpanan sejuk yang dibina? Suhu penyimpanan sebenar, masa penyimpanan dan suhu tetapan boleh dinyatakan oleh peraturan khusus; Jika penyimpanan sejuk anda menjadi lebih besar, anda perlu menguasai volum penyimpanan individu anda, suhu barang masuk dan keluar dari gudang, frekuensi pembukaan dan menutup pintu, dll. Jika ini jelas, ia adalah pemilihan bahan-bahan mentah,PemilihanTelefon pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segar, seperti pemampat pendinginan, unit pendinginan, peminat pendinginan industri / slot paip, bahan-bahan pengisihan panas, pendingin, pintu, suhu dan peralatan pendinginan lain.

3 Balasan   |  sehingga 2022-05-26 02:20:39 | 277 Pandangan

Deyitang Dafang Co., Ltd. 2022-05-26 10:28:26 sokongan  0 | menentang  0

Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai PemilihanApa pemasangan penyimpanan sejuk. Datang lagi lain kali!

Perkakasan dan perisian komputer 2022-05-26 11:33:08 sokongan  0 | menentang  0

PemilihanApa pemasangan penyimpanan sejuk Minimum berapa, boleh borong

getah sintetik 2022-05-26 10:02:04 sokongan  0 | menentang  0

Sejak mencari dan membeli-belah dalam talian, anda tidak perlu keluar dan bersiar-siar. Kualiti PemilihanApa pemasangan penyimpanan sejuk anda dijamin, logistik dan penghantaran adalah pantas, jenama besar lebih baik daripada kedai luar talian, dan saya akan menyemaknya jika perlu pada masa hadapan !
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian